اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همزمان با آغاز رقابت‎های دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان

رئیس پیشین اداره امنیت ملی افغانستان از «عبدالله» حمایت کرد

با آغاز رقابت‎های دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، امرالله صالح رئیس پیشین اداره امنیت ملی افغانستان از عبدالله عبدالله حمایت کرد.

رئیس پیشین اداره امنیت ملی افغانستان از «عبدالله» حمایت کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، با آغاز رقابت‎های دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان امرالله صالح رئیس پیشین اداره امنیت ملی افغانستان که اکنون رهبری نهادی به نام «روند سبز» را به عهد دارد در صفحه «فیسبوک» خود از عبدالله عبدالله، پیشتاز دور نخست انتخابات افغانستان اعلام حمایت کرد.

قرار است امروز امر الله صالح در یک نشست خبری در کابل حضور یافته و به شکل رسمی حمایت خود را از عبدالله اعلام کند.

وی در پیام فیس‌بوک خود در مورد تصمیم حمایت از عبدالله نوشته است: بعد از مشورت‌های زیاد با ده‌ها هزار نفر از اعضای سازمان (روند سبز) به این نتیجه رسیدم که باید در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، موضع بی‌طرفی را کنار گذاشته و از نامزدی عبدالله عبدالله حمایت کنم. ما با استفاده از تمام نیرو و توان خویش تلاش خواهیم کرد تا با توسل به شیوه‌های ارزش‌محور نقش خویش را در تحکیم مردم‌سالاری و حاکمیت قانون در کشور ایفا کنیم.

حمایت امرالله صالح به عنوان چهره مطرح و شناخته‎شده آن هم از آدرس یک نهاد مهم می‎تواند در جهت دهی آرا به نفع عبدالله عبدالله اثرات چشم‎گیری داشته باشد.

پیش از این نیز «گل آغا شیرزوی» و «زلمی رسول» 2 کاندیدای دور نخست انتخابات ریاست جمهوری افغانستان و همچنان «جمیل کرزی» رئیس «حزب همبستگی جوانان» حمایت خود از کاندیداتوری عبدالله عبدالله در دور دوم انتخابات افغانستان را اعلام کردند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در 24 خرداد بین عبدالله عبدالله و اشرف غنی احمدزی 2 کاندیدای پیشتاز دور نخست برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول