اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

حمایت پاکستان از انتقال دموکراتیک قدرت در افغانستان

پاکستان با ابراز امیدواری نسبت به انتقال دموکراتیک قدرت در افغانستان، خواستار حل و فصل مشکلات انتخاباتی از طریق مذاکره و در چارچوب قانون اساسی این کشور شد.

حمایت پاکستان از انتقال دموکراتیک قدرت در افغانستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، پاکستان از روند انتقال قدرت آرام و دموکراتیک در افغانستان حمایت و ابراز امیدواری کرد که همه مسائل مربوط به انتخابات از طریق مذاکره و در چارچوب قانون اساسی این کشور حل و فصل شود.

در بیانیه وزارت خارجه پاکستان آورده شده که پاکستان همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات آرام در افغانستان به کار بسته و تلاش می‌کند تا امنیت مرزی را در این برهه حساس حفظ کند.

وزارت خارجه پاکستان در عین حال تأکید کرده است که به انتخاب دموکراتیک مردم افغانستان احترام می‌گذارد.

این بیانیه می‌افزاید: ما نتایج اولیه دور دوم انتخابات افغانستان را مشاهده کردیم و می‌دانیم که این، نتایج نهایی انتخابات نیست؛ لذا امیدواریم که همه مسائل به وجود آمده به شکل مسالمت‌آمیز و از طریق مذاکره، به موقع و در چارچوب قانون اساسی و قوانین افغانستان حل و فصل شود.

وزارت خارجه پاکستان با اعلام اینکه اسلام‌آباد در این برهه از زمان که افغانستان با چند دوره انتقال مختلف روبه‌رو است در کنار مردم افغانستان باقی خواهد ماند، می‌افزاید: ما از همه تلاش‌هایی که به ایجاد صلح و ثبات در افغانستان کمک کند، حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول