اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

کری: اکنون برهه‌ای بسیار حساس برای افغانستان است

وزیر خارجه آمریکا که پنج‌شنبه شب وارد کابل شد، در اولین اظهارنظر خود پس از ورود، گفت اکنون «برهه‌ای بسیار حساس» برای افغانستان است.

کری: اکنون برهه‌ای بسیار حساس برای افغانستان است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، وزیر خارجه آمریکا که پنج‌شنبه شب وارد کابل شد، در اولین اظهارنظر خود پس از ورود، گفت اکنون «برهه‌ای بسیار حساس» برای افغانستان است.

وزیر امور خارجه ایالات متحده که کشورش از سال ۲۰۰۱ افغانستان را در اشغال دارد تصریح کرد که افغانستان اکنون در برهه‌ای حساس است.

وی تاکید کرد که مشروعیت انتخابات و همچنن سرنوشت انتقال قدرت در آینده افغانستان در شرایط نامعینی قرار دارد و کارهای بسیاری باقی مانده که باید انجام شود.

جان کری در خصوص چالش‌های پس از انتخابات افغانستان افزود: «امیدواریم مسیری یافته شود که ظرفیت پاسخ به سوالات موجود را فراهم آورده، تردیدها را به‌صورت رضایت‌بخشی پاسخ گوید و اینده را به شکل امیدوارانه‌ای تعریف کند.»

عبدالله عبدالله، نامزدی که در انتخابات اخیر افغانستان بازنده اعلام شد، نسبت به نتایج این انتخابات اعتراض داشته و معتقد به تقلب در انتخابات است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول