اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

روز قدس امسال صحنه اخلاص دفاع از مظلومیت فلسطین است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: صحنه‌هایی که امروز ما در روز قدس شاهد آن بودیم صحنه اخلاص و دل‌های پاک مردمی است که برای مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین می‌تپد.

روز قدس امسال صحنه اخلاص دفاع از مظلومیت فلسطین است

جواد سعدون‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به راهپیمایی روز قدس امسال اظهار داشت: روز قدس شاهد متلاشی شدن ستون‌های ظلم و بیداد در جهان هستیم و باید خدا را شاکر باشیم که می‌توان در این روز چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به جهان معرفی کرد.

وی افزود: صحنه‌هایی که امروز ما در روز قدس شاهد آن بودیم صحنه اخلاص و دل‌های پاک مردمی است که برای مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین می‌تپد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: نباید کشورهای اسلامی نسبت به این ظلمی که در نوار غزه اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت باشند چرا که ممکن است روزی همین بلا بر سر آنها نازل شود.

این مسئول با اشاره به دشمنی امریکا و رژیم صهیونیستی با جهان اسلام و کشورهای اسلامی متذکر شد: این بیداری اسلامی در منطقه یک فرصت بسیار مناسب برای جهان اسلام است که باید غنیمت شمرد و از این فرصت برای نابودی ظالمان و مستکبران استفاده کرد.

سعدون‌زاده در پایان از حضور همه مردم شهرستان و اقشار مختلف که در این روز بار دیگر حماسه آفرینی کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/72001/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول