اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان اداره کل ورزش قم خبر داد

برگزاری همایش توانمندسازی و ارتقاء سطح فرهنگی ورزش بانوان در قم

رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری همایش توانمندسازی و ارتقاء سطح فرهنگی ورزش بانوان خبر داد.

برگزاری همایش توانمندسازی و ارتقاء سطح فرهنگی ورزش بانوان در قم

حمیدرضا مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: موضوع فرهنگ در ورزش همواره یکی از دغدغه‌های مسئولین کشور و استان بوده و ما در معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم مامور مستقیم پیگیری امور مرتبط با این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی برای توسعه فرهنگ در ورزش صورت گرفته اما کافی نیست و ما باید همچنان برنامه‌محور در این زمینه کار کنیم تا بتوانیم بخشی از انتظاراتی که مسئولین نظام از بابت ضرورت وجود فرهنگ در کنار ورزش دارند را برآورده و محقق کنیم.

مرادی در ادامه از برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم خبر داد و افزود: در هفته‌ دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی متنوعی در نظر گرفته‌ایم و در همین راستا همایشی نیز با رویکرد توانمندسازی و ارتقاء سطح فرهنگی بانوان با هماهنگی امور بانوان این اداره کل برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و ابراز داشت: سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان با حضور اعضای کمیته اجرایی متشکل از آقایان رمضانی، غیاثی، نیکوگفتار، مرادی و معارفوند میزبان جلسه بررسی ویژه برنامه‌های اجرایی بزرگداشت هفته دفاع مقدس بود.

مرادی ادامه داد: در این جلسه ابتدا مقرر شد اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها انجام شود، ضمن اینکه قرار شد همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم اختتامیه برنامه‌های اوقات فراغت نیز در روز جمعه بیست و نهم شهریور با حضور هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها به انجام برسد.

رئیس گروه مشارکت‌های اجتماعی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همچنین قرار شد تقویم فرهنگی مناسبت‌های 6 ماه دوم سال 93 به همراه برنامه‌های پیشنهادی حوزه ورزش توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان تهیه و در اختیار اعضاء قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت ورزش نیز متعهد شد طی مکاتبه‌هایی با هیئت‌های ورزشی برنامه‌های آنها بابت گرامیداشت هفته دفاع مقدس را دریافت کرده و در خصوص انجام حمایت‌ها از طرح‌های هیئت‌ها هماهنگی‌های لازم را با مدیریت انجام دهد.

مرادی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور مدیرکل و معاونین ویژه پرسنل ایثارگر این اداره کل برای تجلیل از ایثارگران فعال در اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: تعدادی از همکاران این اداره کل به عنوان آزاده، جانباز و خانواده شهید مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی که به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیگیری امور را انجام خواهد داد، اظهار کرد: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان نیز در خصوص پوشش خبری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تهیه گزارش مکتوب و مصور از برنامه‌ها اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ 78002/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول