اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی مطرح کرد

خواب‏‌آلودگی علت 80 درصد تصادفات فوتی جاده‎های خراسان‎ جنوبی

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در 15 روز نخست شهریور ماه جاری علت 80 درصد تصادفات فوتی جاده‎ای خواب‌آلودگی اعلام شده است.

خواب‏‌آلودگی علت 80 درصد تصادفات فوتی جاده‎های خراسان‎ جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین رضایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ما در مرحله پایانی اجرای طرح تابستانی هستیم،‌ گفت: در هفته پایانی تعطیلات مردم بیشترین بهره را از زمان برده و اقدام به مسافرت می‎کنند و حوادثی را برای خود و خانواده خود ایجاد می‎کنند.

وی با بیان اینکه بالای 37 درصد از تصادفات امسال به سبب خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است، یادآور شد: در 15 روز آغاز شهریور ماه جاری 80 درصد تصادفات فوتی جاده‎های استان در اثر خستگی و خواب آلودگی بوده است.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه سبقت غیرمجاز تاثیر مستقیم در تصادفات دارد، ادامه داد: یکی از موارد مهمی که توسط پلیس راه انجام می‎شود برخورد با تخلفات حادثه‎ساز است.

وی با بیان اینکه خودروهای متخلف توقیف می‎شوند، گفت: برای کنترل نامحسوس 22 دستگاه خودرو از سایر ادارات گرفتیم که در طول محورها در حال کنترل هستند و با تخلفات برخورد می‎کنند.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه دوربین‎های کنترل سرعت در جاده‎های استان فعال است، تصریح کرد: ماموران ما نیز 100 درصد در راستای اجرای قانون تلاش می‎کنند.

رضایی با اشاره به بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: وانت‎بارهایی که مبادرت به حمل دانش‎آموزان به مجتمع‎های آموزشی می‎کنند جلوی آن‌ها گرفته می‎شود.

انتهای پیام/69010/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول