اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:

محورهای استان اصفهان یکی از پرحادثه‌ترین جاده‌های کشور است

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر اصفهان با بیان اینکه در بین جاده‌های کشور، استان اصفهان یکی از پرحادثه‌ترین جاده‌های کشور محسوب می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی در راستای کمک به‌ حادثه‌دیدگان از اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر استان است.

محورهای استان اصفهان یکی از پرحادثه‌ترین جاده‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محسن مومنی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری و افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای شهرستان گلپایگان ضمن تقدیر از خیرین بزرگوار خانواده شهید محمداسماعیل غزنوی که در راستای اهدای 200 مترمربع زمین به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال جهت ساخت پایگاه امداد و نجات بین شهری منطقه سعیدآباد اظهار کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال و کمک‌های مردمی و تأمین اعتبارات مورد نیاز ساخت این پایگاه که امروز کلنگ‌زنی خواهد شد در آینده نزدیک آغاز و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این مجموعه خدمات‌رسانی به مصدومین و حادثه‌دیدگان در محور گلپایگان به خمین و خروجی استان اصفهان به استان مرکزی را زیر‌پوشش قرار دهد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: این پایگاه به یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای امدادگر و چهار شهید امدادگر شهرستان گلپایگان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که امید داریم بتواند در راستای وظایف هلال احمر در رابطه با امدادرسانی جاده‌ای در این منطقه که جزو مناطق گردشگری و توریستی در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب به دلیل تردد گسترده وسایط نقلیه است، جلوی حوادث ناگوار در این جاده را بگیریم.

وی با بیان اینکه در بین استان‌های کشور، استان اصفهان یکی از پرحادثه‌ترین جاده‌های کشور محسوب می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی در راستای کمک به‌ حادثه‌دیدگان از اولویت‌های جمعیت هلال‌ احمر در این استان است.

مؤمنی در تشریح وضعیت پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای گلپایگان گفت: بهره‌برداری از پایگاه امداد و نجات بین شهری این منطقه از سال 88 در کانکس آغاز و امدادگران به منظور امدادرسانی در آن مستقر شدند و عملیات و ساخت این پایگاه از حدود یکسال و نیم گذشته آغاز و احداث آن در زمینی به وسعت 600 مترمربع با 1000 متر زیربنا با اعتباری بالغ بر 600‌ میلیون تومان آماده شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون با تجهیزات کامل از جمله آمبولانس و خودروی نجات در خدمت امدادرسانی به حادثه دیدگان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه این پایگاه به تمام ست‌های مربوطه مجهز شده است، افزود: حداقل پنج امدادگر به صورت شبانه روز در این پایگاه مستقر هستند.

وی اظهار امیدواری کرد با پایگاه مستقر در روستای سعیدآباد گلپایگان که هم اکنون با کانکس به امدادگری به حادثه دیدگان و مصدومین در حال فعالیت است، بتوانند در انجام مأموریت‌های خود که عمدتاً کاهش تلفات حوادث جاده‌ای خواهد بود، اقدامات مؤثر داشته باشند.

انتهای پیام/63012/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول