اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسبت به مدت مشابه سال گذشته صورت گرفت

کاهش 4 درصدی تصادفات در کنار افزایش 9 درصدی ترددهای جاده‌ای

رئیس پلیس راهور گفت: با پایان مرداد ماه امسال حدود چهار درصد کاهش سوانح و حوادث را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم این در حالی است که حدود 9 درصد حجم سفرها و ترددهای جاده‌ای کشور در این مدت افزایش داشت.

کاهش 4 درصدی تصادفات در کنار افزایش 9 درصدی ترددهای جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سردار اسکندر مومنی صبح امروز پس از بازدید از محور هراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پایان مرداد ماه امسال و احصاء آمارهای ترافیکی در پنج‌ ماهه اول سال حدود چهار درصد کاهش سوانح و حوادث را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

وی افزود: این آمار در حالی است که در این مدت حدود 9 درصد بر حجم سفرها و ترددهای جاده‌ای سطح کشور افزایش داشتیم.

مومنی در مورد میزان تلفات جاده‌ای کشور یادآور شد: چهار درصد کاهش و حوادث نسبت به سال گذشته آمار بسیار خوبی است که می‌خواهیم روز به روز از شدت این آمارها کاسته شود.

این مسئول یکی از دلایل عمده کاهش تلفات جاده‌ای را مدیریت سرعت دانست که با همکاری و همراهی رانندگان ایجاد می‌‌شود.

مومنی اضافه کرد: به هر حال سرعت دو نقش مهمی داشته و سرعت کم در محورهای کشور عامل پیشگیرانه بوده و کاهش خسارت و شدت حادثه را به همراه دارد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پرخطرترین جاده شمال کشور در بررسی‌های پلیس کدام جاده است، گفت: اگر قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها رعایت نشود همه محورها پرخطر است و در این جا از رانندگان و مردم خواهش داریم تا با رعایت قوانین کاهش خسارت را شامل شوند.

رئیس پلیس راهور کشور اذعان داشت: باید در زمینه اعلام پرخطرترین جاده شمال کشور بررسی دقیق‌تری داشته باشیم و پس از آن تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/86012/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول