اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یزد در مراسم افتتاح دبیرستان پسرانه صدرای یزد:

دانش‌آموزان مدارس صدرا باید پرچمدار هدایت جامعه باشند

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت مدارس صدرا گفت: دانش‌آموزان مدارس صدرا باید به نحوی تربیت شوند که پرچمدار هدایت جامعه باشند.

دانش‌آموزان مدارس صدرا باید پرچمدار هدایت جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، ظهر امروز در مراسم افتتاح دبیرستان علوم و معارف اسلامی پسرانه صدرا در یزد، توجه و اهتمام به تلاش و برنامه‌ریزی برای رشد عقلی و انسانی و تقویت مقوله دینی دانش‌آموزان را بسیار مهم دانست.

وی، هدف از تاسیس مدارس صدرا را تقویت مبانی اعتقادی، دینی و انسانی دانش‌آموزان دانست و بیان کرد: دانش‌آموزان در کنار دروس خود به تقویت مبانی اعتقادی و دینی و انسانی خود بپردازند و تلاش کنند در جامعه هدایتگر باشند و بتوانند با حرکت صحیح و انجام کار اصولی در مسیر تقویت اسلام و انقلاب و در راه ولایت قدم بردارند.

ناصری خطاب به دانش‌آموزان مدرسه پسرانه صدرای یزد عنوان کرد: انتظار از شما این است که در این مدارس با جدیت تمام خوب درس بخوانید و نسبت به اعمال و رفتار خود مراقب باشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در مراسم اظهار داشت: امروز تلاش و جدیت در امر تحصیل نیاز ضروری جامعه است.

حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی با اشاره به ویژگی‌های علم و ثروت خاطرنشان کرد: انسان در پرتو علم می‌تواند به مادیات برسد و امروز نیاز ضروری و مبرم جامعه اسلامی ما مسلمان‌ها به ویژه شیعیان و ملت ایران این است که در مسیر علم، تلاش و جدیت بیشتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید به دنبال علمی باشیم که بتواند کرامت انسانی و عزت انسانی را برای مردم و جامعه به ارمغان بیاورد.

این مسئول یادآور شد: امروز وظیفه اصلی و مهم شما دانش‌آموزان معارف اسلامی صدرا این است که در مسیر تعلم و تهذیب و تزکیه قدم بردارید که در پرتو علم می‌توان به مادیات هم رسید.

حسینی کوهستانی ادامه داد: تنها انسان است که در بین موجودات عالم می‌تواند آینده خود را رقم بزند و آینده انسان به دست خود اوست و شما دانش‌آموزان با تلاش، همت و جدیت در خواندن درس می‌توانید آینده درخشانی را از آن خود کنید.

انتهای پیام/2464/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول