اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

در صورت اجرای حکم اعدام شیخ نمر

کوثری: خون شهید با جریانات راه افتاده موجب سقوط رژیم سعودی می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه در صورت اجرای حکم اعدام شیخ نمر، سعودی‌ها از عملکرد خود پشیمان خواهند شد گفت: اگر اعدام صورت گیرد خون این شهید با جریانات راه افتاده موجب سقوط رژیم سعودی خواهد شد.

کوثری: خون شهید با جریانات راه افتاده موجب سقوط رژیم سعودی می‌شود

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص اعلام حکم اعدام «شیخ نمر باقر النمر» روحانی شیعه اهل عربستان برای فشار مضاعف به شیعیان این کشور گفت: مسئله‌ برجسته‌ای که در پرونده شیخ نمر وجود نداشته است که مستحق صدور حکم اعدام وی باشد و به نظر می‌رسد که صدور این حکم بیشتر سیاسی بوده تا قضایی.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی سخنرانی‌های علنی شیخ نمر در عربستان افزود: شیخ نمر هیچگاه اظهار نظر پنهانی نداشته و دولت سعودی نمی‌تواند حکم اعدام را به دلیل اظهارنظرهای وی بداند زیرا شیخ نمر سخنرانی خاصی جز احقاق حقوق شیعیان نداشته است.

کوثری با تاکید بر اینکه حکم صادره سعودی‌ها برای شیخ نمر به ناحق بوده است، تصریح کرد: به دلیل شناختی که ملت‌ها و مسئولین مسلمان منطقه از شخصیت و اظهارات شیخ نمر دارند صدور حکم و اجرای آن می‌تواند ضررهای بسیار بزرگی را برای عربستان داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت اجرای حکم اعدام شیخ نمر در عربستان، دولتمردان سعودی از عملکرد اشتباه خود پشیمان خواهند شد، اظهار داشت: تاریخ نشان داده است که خون شهید به هیچ وجه هدر نخواهد رفت و جریانی به راه خواهد افتاد که در نهایت باعث سقوط رژیم سعودی می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول