اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

در درگیری‌های شمال‌شرق افغانستان

30 شبه‌نظامی طالبان در درگیری‌های بدخشان کشته شدند

مقامات امنیتی ولایت «بدخشان» مدعی‌اند که بر اثر حملات پیاپی و شدید نیروهای امنیتی افغان در چند روز گذشته در این ولایت، 2 فرمانده ارشد 30 نفر از شبه‌نظامیان طالبان کشته شدند.

30 شبه‌نظامی طالبان در درگیری‌های بدخشان کشته شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، در کابل، «بابه جان» فرمانده پلیس ولایت بدخشان شب گذشته در گفت‌وگو با برخی رسانه‌ها مدعی شد که بر اثر حملات شدید نیروهای امنیتی افغانستان در چند روز گذشته، 30 نفر از شبه نظامیان طالبان کشته شده‌اند.

وی افزود: 30 نفر دیگر از شبه‌نظامیان طالبان نیز در این درگیری‌ها به اسارت نیروهای امنیتی در آمده‌اند اما از شمار دقیق زخمی‌های این گروه، اطلاع دقیقی در دست نیست.

کشته‌شدن 2 فرمانده ارشد طالبان

در همین حال، «احمد نوید فروتن» سخنگوی والی ولایت بدخشان شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، اظهار داشت: در جریان درگیری روز گذشته میان طالبان و نیروهای امنیتی افغان در منطقه «وردوج» ولایت بدخشان، 2 نفر از فرماندهان ارشد طالبان به نام «همایون» و «هیوادمل» کشته شدند.

زدوخورد بین پلیس ملی و شبه‌نظامیان طالبان در ولایت بدخشان از روز شنبه هفته جاری، زمانی آغاز شد که طالبان به چندین پاسگاه پلیس در این ولایت حمله کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول