اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تکرار/معاون مسافری راه‌آهن در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اختصاص 8 رام قطار مسافری و ریل‌باس برای جابه‌جایی زائران اباعبدالله

معاون مسافری راه‌آهن گفت:‌ در راستای تسهیل عملیات برگشت زائران اباعبدالله‌ الحسین ۴ رام قطار فوق‌العاده در مسیر خرمشهر - تهران راه‌اندازی شد.

اختصاص 8 رام قطار مسافری و ریل‌باس برای جابه‌جایی زائران اباعبدالله

‌ابوالفضل راشدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در راستای تسهیل عبور و مرور زائران اباعبدالله الحسین و کاهش ترافیک در مسیرهای برگشت زائران، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کرده است تا قطارهای فوق‌العاده در مسیر جنوب راه‌اندازی کند.

وی ادامه داد:‌ در این راستا 4 رام قطار فوق‌العاده بعدازظهر روز شنبه 22 آذرماه مصادف با اربعین حسینی و بعدازظهر روز یکشنبه 23 آذرماه، زائران را از خرمشهر به تهران جابه‌جا می‌کند.

راشدی ادامه داد: سازمان این قطارها اتوبوسی بوده و متوسط ظرفیت آنها 750 نفر است.

معاون مسافری راه‌آهن گفت:‌ در صورت نیاز بیشتر، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 24 و 25 آذرماه نیز قطار فوق‌العاده از خرمشهر به تهران حرکت کند.

معاون مسافری راه‌آهن بیان کرد: همچنین در راستای تسهیل عبور و مرور زائران برنامه‌ریزی شده است که 4 دستگاه ریل‌باس در اهواز آماده به کار باشند تا در صورت نیاز در مسیر خرمشهر - اهواز تردد کرده و زائران را جابه‌جا کند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول