اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی  /  سایر حوزه ها

کوشکی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

پیام اخیر رهبر انقلاب با استفاده از روش‌های ابتکاری در فضای مجازی باز نشر شود

کارشناس مسائل سیاسی پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را صرفا یک حرکت سیاسی و دیپلماتیک نخواند و از هموطنان خواست با استفاده از راهکارهای موجود در فضای مجازی این پیام را به صورت گسترده منتشر کنند.

پیام اخیر رهبر انقلاب با استفاده از روش‌های ابتکاری در فضای مجازی باز نشر شود

محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، درباره پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: مهم‌ترین کار ویژه‌ای که روحانیت دارند دفاع از دین است به همین خاطر مقام معظم رهبری این پیام را به جوانان جویای حقیقت اروپا و آمریکا ارسال کرده‌اند که این حرکت ایشان در راستای وظیفه شرعی و در دفاع از حریم دین توسط یک عالم و فقیه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نباید ارسال پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را صرفا یک حرکت دیپلماتیک و سیاسی تلقی کرد، افزود: مهم‌ترین وظیفه روحانیت تبلیغ دین است و رهبری این کار را در بعد جهانی برای دفاع از حریم اسلام انجام دادند که طبیعتا جایگاه ایشان هم در نظام جمهوری اسلامی کمک حال رسیدن به اهداف این استراتژی خواهد بود.

کوشکی اظهار داشت: پیام رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی حتما پیامدهای سیاسی و دیپلماتیکی خاصی را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران یکی از وظایف اولیه و اصلی‌اش دفاع از دین و دیانت و ساحت معنویت است که طبیعتا باید دولت از همه امکانات خود برای انتشار این پیام و برای پشتیبانی از آن استفاده کند تا پیام به گوش مخاطب برسد و نباید به هیچ وجه از این کار دریغ ورزید، زیرا دلیل اصلی تشکیل دولت در نظام اسلامی اقامه دین و دفاع از دیانت است.

عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران اعلام کرد: باید برای انتشار بیشتر و رسیدن به اهداف این استراتژی کلان نظام، به دنبال راهکارهای ابتکاری باشیم تا این پیام در فضای مجازی گسترش بیشتری پیدا کند.

کوشکی افزود: هر ایرانی که در فضای مجازی فعال و عرق دینی دارد و می‌تواند برای انتقال این پیام قدمی بردارد، از این کار دریغ نکند، زیرا این موضوع یک تکلیف شرعی است.

وی از نیروهای حزب‌اللهی و متدین حاضر در فضای مجازی که به زبان خارجی هم تکلم می‌کنند، خواست که با استفاده از راهکارهای موجود در فضای مجازی و همچنین بهره‌برداری از خلاءها و نقاط کور دشمن در فضای مجازی تلاش کنند تا به انتشار هر چه بیشتر این پیام کمک کرده باشند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: پیشگامی و پیشتازی همواره از آن عالمان دین و مجتهدین و مراجع و ولی فقیه است و مابقی افراد نیز وظیفه تبعیت دارند، ولی این تبعیت باید خیلی جدی باشد و نباید دستگاه‌های اجرایی از رهبری نظام عقب بمانند.

کوشکی گفت: نباید دولت و رسانه‌ها برخلاف نظر و عقاید و خواسته‌های رهبری حرکت کنند، زیرا پیشتازی ولی فقیه بر نظام ایران پذیرفته شده و تبعیت از آن وظیفه‌ای همگانی است

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول