اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رسانه‌های فلسطینی نتانیاهو را مقصر حملات تروریستی فرانسه می‌دانند

رسانه‌های فلسطینی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و موساد را عامل حملات تروریستی چندی پیش فرانسه می دانند که به این طریق می‌خواهند باعث مهاجرت یهودیان فرانسه به اراضی اشغالی شوند.

رسانه‌های فلسطینی نتانیاهو را مقصر حملات تروریستی فرانسه می‌دانند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی رژیم صهیونیستی را مسئول حمله به نشریه فکاهی «شارلی ابدو» می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، روزنامه «الحیات» و «الجدیده» جزء این دسته از نشریات هستند که اسرائیل را به خاطر حمله به «شارلی ابدو» مقصر می‌دانند.

به نوشته این روزنامه‌ها، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه سایر مقامات اسرائیلی از پیشروهای پروژه صهیونیستی هستند که ترور علیه یهودیان در اروپا به ویژه آلمان و نیز در جهان عرب را طراحی کرده و از آن حمایت مالی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این مقامات صهیونیستی عملیات تروریستی علیه شهروندان یهودی به راه انداخته‌اند؛ شهروندانی که در امنیت در کشورهای اروپایی و عربی زندگی می‌کردند.

به نوشته این رسانه‌ها، نتانیاهو و آویگدور لیبرمن وزیر خارجه اسرائیل به این طریق از دولت‌ها و کشورهای اروپایی به خاطر موضع‌شان بر سر دولت مستقل فلسطینی و حمایت از پایان اشغالگری اسرائیل در کرانه باختری انتقام گرفته‌اند.

در سرمقاله یکی از این نشریات نیز نوشته شده، نتانیاهو و موساد این حملات را صرفا برای تشویق یهودیان فرانسه برای مهاجرت به اراضی اشغالی طراحی کرده‌اند.

اوایل ماه نخست میلادی بود که دو مهاجم افراطی با حمله به نشریه شارلی ابدو، 12 روزنامه‌نگار این نشریه را به گلوله بستند. دو روز بعد نیز یک فرد مسلح دیگر اقدام به گروگان‌گیری در فروشگاه یهودیان کوشر کرد و چهار یهودی را به قتل رساند. بعد از آن بود که سران رژیم صهیونیستی به مانور بر روی این ماجرا و مظلوم‌نمایی یهودیان پرداختند و خواستار مهاجرت یهودیان به اراضی اشغالی شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول