اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اولین واکنش به تجاوز صهیونیستی در قنیطره

حزب‌الله مسئولیت عملیات شبعا را بر عهده گرفت

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله راکتی به کاروان نظامیان دشمن صهیونیستی در مزارع شبعا را بر عهده گرفت.

حزب‌الله مسئولیت عملیات شبعا را بر عهده گرفت

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب‌الله لبنان ساعتی پس از عملیاتی در جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی با انتشار بیانیه شماره یک، مسئولیت این اتفاق را بر عهده گرفت.

طبق گزارش‌های خبری حداقل 15 نظامی صهیونیستی در این حمله کشته شدند.

حزب‌الله در این بیانیه اعلام کرد که «گروه شهدای القنیطره، ساعت 11:35 صبح امروز (چهارشنبه) یک کاروان نظامی از اشغالگران را در مزارع اشغالی شبعاء هدف قرار داد».

حزب الله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: (گروه شهدای القنیطره) یک کاوران اسرائیلی متشکل از شماری از خودروهای زرهی با چندین سرنشین از افسران و سربازان صهیونیست، با سلاح موشکی مناسب هدف قرار داده که به نابودی شماری از خودروها و در پی داشتن تلفاتی در صفوف دشمن منجر شد. پیروزی جز از جانب خداوند «عزیز» و «جبار» نیست.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری «آناتولی» ترکیه به نقل از یک منبع امنیتی لبنانی اعلام کرد که حزب الله شب گذشته مراکز امنیتی خود در ضاحیه جنوبی بیروت را تخلیه کرده است. این اقدام به منظور آماده شدن برای عملیاتی بی نظیر در جنوب لبنان صورت گرفت.

وبگاه خبری النشره نیز در خبری از پرواز هواپیماهای نظامی و پهپادهای رژیم صهیونیستی در آسمان مناطق «العرقوب» و «شبعا» خبر داد و تاکید کرد: شدت حملات توپخانه‌ای اسرائیل به مناطق جنوب لبنان کاهش یافت.

انتهای پیام/ص

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول