اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

در مورد تیم ملی نظری ندارم

فرکی: امیدوارم اشتباهات داوری تاثیر زیادی در نتایج بازی ها نداشته باشد/ملی‌پوشانم خسته نبودند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:درباره اتفاقاتی که در بازی افتاد از نظر فنی به نظرم شایسته باخت نبودیم. با انگیزه خیلی بالا آمده بودیم مقابل استقلالی که همیشه با سپاهان بازی‌های خوبی انجام می‌دهد.

فرکی: امیدوارم اشتباهات داوری تاثیر زیادی در نتایج بازی ها نداشته باشد/ملی‌پوشانم خسته نبودند

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین فرکی بعد از شکست 2 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: درباره اتفاقاتی که در بازی افتاد از نظر فنی به نظرم شایسته باخت نبودیم. با انگیزه خیلی بالا آمده بودیم  مقابل استقلالی که همیشه با سپاهان بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و این دیدار همیشه جذابیت داشته است.

وی افزود: فکر می‌کنم عملکردمان از این بابت که بازی روان و تماشاگر پسندی ارایه کنیم خوب بود. قانون فوتبال هم حکم می‌کند از موقعیت‌هایی که استفاده نکنی محکوم به شکست هستی. ما عقب افتادیم و بعد جبران کردیم و نیمه اول مساوی شد و در نیمه اول دو سه بار بیشتر استقلال روی دروازه ما ظاهر نشد و بعضا اشتباه‌های فردی می‌کردیم که استقلال از این ها استفاده می‌کرد و روی دروازه ما حمله می‌کرد.

فرکی ادامه داد: نیمه دوم هم می‌توانستیم برنده شویم ولی تمرکز و دقت بالا را نداشتیم و در نهایت گل دوم را دریافت کردیم و چیزی از ازرش های ما کم نکرد و من از آنها تشکر کردم و داستان توپ گرد همین است و یک روز این طرفی می چرحد و یک روز آنطرفی هر کسی از این توپ بهتر استفاده کند پیروز می‌شود و به دنبال جبران شکست امروز هستیم و یک بار دیگر درس گرفتیم از فوتبال که اگر گل نزنی گل می‌خوری و از فردا برای بازی بعد کارمان را شروع می‌کنیم.

فرکی در مورد اینکه بازیکنان ملی‌پوشش خسته بودند یا نه، گفت: من در این مسابقه چیزی از خستگی  بازیکنان ملی‌پوشم احساس نکردم و 2 ملی‌پوش ما مثل سایر بازیکنان آماده و سرحال بودند و در یک بازی خوب و روی یک زمین خوب همپای سایر بازیکنانمان بازی کردند.از نظر تاکتیکی هم کارهایی که می‌خواستیم به خوبی انجام دادند. خیلی وارد بحث تاکتیکی نمی‌شوم اما باید بگویم که از نظر تاکتیکی به خوبی استقلال را کنترل کردیم و اجازه ندادیم آنها رو به جلو حرکت کنند اما به خاطر اشتباهاتمان برای حریف ایجاد موقعیت می‌کردیم.

وی ادامه داد: در کل از عملکرد تیمم راضی هستم اما در فوتبال وقتی از موقعیت‌هایتان استفاده نکنید و آنها را تبدیل به گل نکنید، گل می‌خورید، این یک قانون است. هر چند ما امروز شایسته باخت نبودیم.

سرمربی سپاهان در مورد فحاشی تماشاگران این تیم به داور در پایان مسابقه و اینکه آیا داور باعث باخت سپاهان شد، گفت: داور تمام تلاشش را کرد تا بازی را خوب قضاوت کند. من به یدالله جهانبازی هم گفتم در  4- 3 مورد بازیکنان ما تکل صحیح زدند و توپ را به  درستی تصاحب کردند اما داور به ضرر ما خطا گرفت، او هم توضیحاتش را داد. من به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم از این به بعد اشتباهات داوری تأثیر زیادی در نتایج بازی‌ها نداشته باشد.

فرکی در مورد اینکه در ورزشگاه‌های خارج از کشور تماشاگرهای بیشتری به ورزشگاه می‌رود اما امروز شاهد کم تماشاگرترین بازی سپاهان و استقلال در لیگ بودیم، گفت: این 2 موضوع متفاوت است، در جام ملت‌ها حضور ایرانیان در ورزشگاه قابل تحسین بود. ایرانیان مقیم استرالیا و دیگر کشورها به ورزشگاه می‌رفتند و در آنجا غرور ملی‌شان را زنده کردند و حضور پررنگی در ورزشگاه داشتند اما در داخل ایران اینکه چرا ورزشگاه ما پر نمی‌شود باید بگویم که لیگ 50 روز با وقفه همراه بوده است و بعضاً برخی از بازی‌ها هم سرد و کسل‌کننده بوده، اتفاق خاصی در فوتبال نیفتاده که هواداران و تماشاگران را به حضور در ورزشگاه ترغیب کند به همین دلیل تماشاگران ما ترجیح می‌دهند بیشتر از طریق تلویزیون بازی‌ها را ببینند و کمتر در ورزشگاه حاضر شوند که این اصلا خوب نیست. باید بتوانیم تماشاگران را به ورزشگاه بکشانیم و تیم‌ها به لحاظ کیفیت فنی آنقدر خوب عمل کنند تا تماشاگران برای حضور در ورزشگاه ترغیب شوند و بیایند و بازی زیبا ببینند. در صورتی که رضایت تماشاگران جلب شود می‌تواند امیدوار بود که ورزشگاه‌های ما دوباره پر از تماشاگر شود.

فرکی در مورد اینکه پس از تعویض رسول نویدکیا نظم تیمی سپاهان به هم ریخت و این تیم شکست خورد، گفت: من با کادرمان مشورت کردم، نویدکیا و پاپی خسته شده بودند، آنها تا لحظه‌ای که در زمین بودند تمام تلاششان را انجام دادند و من تعویض‌هایی انجام دادم تا بازی استقلال را مهار کنم. بیشتر می‌خواستیم با جاسم کرار یارگیری من تو من داشته باشیم اما ما تعویض کردیم و حریف به گل رسید. شاید اگر بعد از تعویض من گل می‌زدیم تعویض من تعویض طلایی می‌شد اما بعد از تعویض من ما گل خوردیم و باختیم. اتفاقی نمی‌افتد که بگویند تعویض‌های من باعث شکست تیم شد.

فرکی در مورد اینکه کی‌روش شب گذشته از استعفای خود خبر داد، گفت: به طور کلی در مورد تیم ملی نظری ندارم. این نشست در مورد بازی استقلال و سپاهان است و تمرکز من هم بیشتر روی تیم خودم است و پاسخی به این سؤال ندارم و به آن فکر هم نمی‌کنم.

انتهای پیام/ی

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول