اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌‌های کشور

فوتبالیست‌های جوان قم از سد نماینده کهگیلویه و بویر احمد عبور کردند

تیم فوتبال جوانان عقاب پردیسان قم نخستین پیروزی خود در مسابقات فصل جدید لیگ منطقه‌ای جوانان باشگاه‌های کشور برابر نماینده کهگیلویه و بویر احمد به دست آورد.

فوتبالیست‌های جوان قم از سد نماینده کهگیلویه و بویر احمد عبور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای مرحله گروهی فصل جدید مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور عصر امروز در حالی ادامه یافت که فوتبالیست‌های جوان و آینده‌دار قم در ترکیب تیم عقاب پردیسان توانست نماینده کهگیلویه و بویراحمد را شکست بدهد.

تیم فوتبال جوانان عقاب پردیسان به عنوان قهرمان لیگ رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ منطقه‌ای جوانان کشور حضور یافته و بعد از اینکه روز نخست بازی‌ها را با شکستی غیرمنتظره سپری کرد، در روز دوم توانست نخستین پیروزی خود را به دست بیاورد.

تیم فوتبال عقاب پردیسان با ترکیبی از استعدادهای فوتبال قم در لیگ منطقه‌ای جوانان کشور حضور یافته ولی این تیم در نخستین دیدار خود برابر تیم فوتبال حافظ شیراز تن به شکست یک بر صفر داد تا از کسب سه امتیاز در روز نخست بازی‌ها محروم شود.

با این حال کادر فنی تیم فوتبال جوانان عقاب پردیسان قم در فاصله زمانی اندک تا دومین مسابقه تیم خود با نماینده کهگیلویه و بویر احمد اقدام به تقویت روحیه بازیکنان این تیم کرد تا عقاب برابر تیم فولاد یاسوج عملکرد بهتری داشته و باخت روز نخست را جبران کند.

بر همین اساس تیم فوتبال عقاب پردیسان قم در دومین دیدار خود مقابل تیم فوتبال فولاد یاسوج به مراتب عملکرد و بازی بهتری نسبت به دیدار قبلی ارائه کرد و مزد آن را با کسب برتری دو بر صفر و کسب سه امتیاز این دیدار به دست آورد تا همچنان مدعی صعود از مرحله گروهی باقی بماند.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم در سال جاری، در دیدار برابر نماینده کهگیلویه و بویر احمد از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کرد و دو بار دروازه تیم حریف را گشود، هر چند اگر بازیکنان این تیم قدر دیگر فرصت‌ها را می‌دانستند، این تیم حتی توانایی زدن پنج یا شش گل نیز به رقیب خود داشت.

با این حال مهمتر از تعداد گل، 3 امتیازی بود که بازیکنان تیم عقاب پردیسان قم در این دیدار به دست آوردند تا بدین ترتیب بار دیگر به جدول بازگشته و امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در دیدارهای بعدی زنده کنند.

برای عقاب پردیسان قم در دومین دیدار از مرحله گروهی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محمد وصالی گل زد، بازیکنی که سابقه دعوت شدن به تیم ملی کشورمان را نیز دارد و یکی از بهترین‌های تیمش در این رقابت‌ها بوده است، ضمن اینکه محمدحسن حسینی دیگر بازیکن موثر تیم عقاب پردیسان قم در این دیدار سازنده گل‌های تیمش بود.

انتهای پیام/78002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول