اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ منطقه‌ای فوتبال کشور

فوتبالیست‌های آینده‌دار قم از سد نماینده همدان عبور کردند

نونهالان آینده‌دار فوتبال قم در ترکیب تیم سیاه‌جامگان دومین دیدار متوالی خود از فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

فوتبالیست‌های آینده‌دار قم از سد نماینده همدان عبور کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم سیاه‌جامگان قم بعد از پیروزی با ارزشی که در نخستین دیدار خانگی برابر تیم فوتبال نونهالان آبفای اصفهان به دست آورد، بعد از ظهر امروز در دومین مسابقه خود برابر تیم فوتبال نونهالان علم و ادب همدان با نتیجه سه بر یک به برتری رسید تا عملکرد موفقی در این بازی‌ها داشته باشد.

تیم سیاه‌جامگان قم در این دیدار در شرایطی برابر تیم علم و ادب همدان قرار گرفت که رقیب همدانی در دیدار قبلی خود با 6 گل مغلوب تیم صبای قم شده بود.

البته تیم علم و ادب همدان در این دیدار بهتر از مصاف قبلی خود عمل کرد و حتی یک بار نیز دروازه تیم سیاه‌جامگان قم را گشود اما در مجموع این نماینده قم بود که بازی بهتری نسبت به حریف به نمایش گذاشت و توانست تیم علم و ادب همدان را با شکست مواجه کند.

تیم فوتبال نونهالان سیاه‌جامگان که به عنوان دومین نماینده قم و با گرفتن سهمیه آزاد بعد از صبا مدافع عنوان قهرمانی لیگ رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم به مسابقات قهرمانی باشگاه‌‌های کشور آمده در بازی بعدی خود باید با تیم کانون کرج روبه‌رو شود.

فوتبالیست‌های آینده‌دار تیم سیاه‌جامگان قم در مرحله گروهی فصل جدید لیگ منطقه‌ای فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور با تیم‌های آبفای اصفهان، صبای قم، کانون کرج و علم و ادب همدان همگروه هستند و در دیدارهای بعدی برابر کانون کرج و صبا قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/78002/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول