اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

مشکلات آب کشاورزی مازندران با اتمام سد هراز رفع می‎شود

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات آب کشاورزی مازندران با اتمام سد هراز رفع می‌شود.

مشکلات آب کشاورزی مازندران با اتمام سد هراز رفع می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، عبدالوحید فیاضی پنج‌شنبه شب در یادواره سرداران و 425 شهید این شهرستان با اشاره به اینکه محمودآباد شهری است که فرزندانش تا پای جان دست از امام، انقلاب و رهبری بر نمی‌دارند، گفت: مردم محمودآباد عاشق نظام و ولایت‌فقیه بوده و هستند و از ویژگی بارز مردم این منطقه خدمتگزاری به نظام و انقلاب است.

وی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی برای نان و نام نبوده است، عنوان کرد: هدف از ایجاد انقلاب اسلامی به‌ دست‌ آوردن استقلال و شرافت برای این ملت بوده است که امروز شاهد استقلال ملت و دولت هستیم و این‌ها از برکت انقلاب است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مازندران از برخی کاستی‌ها رنج می‎برد که البته دانش و آگاهی رئیس مجلس شورای اسلامی از این مسائل برای ما نمایندگان فرصت مغتنمی است یکی از مشکلات اصلی مردم محمودآباد را کمبود آب کشاورزی تلقی کرد و یادآور شد: یکی از مشکلات قابل بحث در منطقه سد هراز است که منافع کشاورزی محمودآباد و شهرستان‌های هم‌جوار را در پی دارد که باید هرچه زودتر بهره‌برداری از این سد محقق شود تا بتوانیم در حوزه کشاورزی، مشکلات کشاورزان را حل کنیم.

وی همچنین به موضوع فرودگاه محمودآباد اشاره کرد و گفت: فرودگاه نیروی هوایی محمودآباد از قبل انقلاب به حال خود رها شده است و ما به دنبال این هستیم تا با توسعه این فرودگاه، بخش مهمی از مازندران را در پوشش خود قرار دهیم که البته روند رسیدگی به این موضوع نیازمند نگاه مسئولان ملی به مازندران و محمودآباد است.

فیاضی با اشاره به اینکه سدلاستیکی سرخ‌رود که در گذشته کلنگ آن زده شد امروز پس از گذشت چند سال نیمه‌کاره مانده است، افزود: همان‌طور که شهدا برای استقلال و عزت مردم جان خود را نثار اسلام و انقلاب کردند، کشاورزی هم محور استقلال است که باید با این نگاه هر چه زودتر پروژه سد‌لاستیکی سرخ‌رود به سرانجام برسد تا کشاورزی مردم این منطقه نیز تسهیل شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه ما در این شهر نیاز به تندیس آهنی و بتنی نداریم، اظهار کرد: محمودآباد از شهرهایی است که نمونه‌های بارز مردم انقلابی و ولایی در آن به وفور دیده می‌شود و جانبازان و خانواده‌های شهدا در این شهرستان تندیس مردانگی و مقاومت هستند.

انتهای پیام/86013/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول