اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«بثینه شعبان»: گروه‌های تروریستی در خدمت طرح‌های رژیم صهیونیستی هستند

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه با تأکید بر حمایت این کشور از آرمان فلسطین، تلاش گروه‌های تروریستی را در راستای خدمت‌رسانی به طرح‌های رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.

«بثینه شعبان»: گروه‌های تروریستی در خدمت طرح‌های رژیم صهیونیستی هستند

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که گروه‌های تروریستی در خدمت طرح‌های رژیم صهیونیستی در منطقه هستند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از شعبان گزارش کرد که سوریه تا ابد با آرمان فلسطین خواهد بود و درگیری عربی-صهیونیستی نیز اساس رخدادهایی است که هم اکنون در منطقه رخ می‌دهد.

وی به مناسبت شصت و هفتمین سالگر نکبت فلسطین تأکید کرد: مؤسسه بین‌المللی قدس سالگرد نکبت فلسطین را برای همه اعراب احیا می‌کند... و ملت‌های عرب باید نکبت را به یاد داشته باشند تا اجازه ندهند نکبت‌های دیگری رخ دهد.

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه با اشاره به بسیج کردن توانایی‌های کشورهای عربی برای لغو معاهده «سایکس پیکو»، بر لزوم تمرکز بر عناصر قدرت داخلی ملت‌ها تأکید کرد تا فلسطین و اراضی اشغالی کشورهای عربی آزاد شود.

وی ادامه داد: آنچه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام داد امروز از سوی گروه‌های جنایتکار تروریستی در سوریه و منطقه انجام می‌شود تا برای خدمت‌رسانی به طرح صهیونیستی همه منطقه نابود شود.

شعبان در پایان تأکید کرد: برخی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با پول و سلاح از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند تا منطقه را وارد جنگ‌های بیهوده کنند و از این طریق توانایی ارتش‌های منطقه تحلیل رود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول