اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

نخستین گروه کاروان نور 8 شهریور اعزام می‌شود/ حضور 13 حج اولی در کاروان امسال

مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن از حضور 13 حج اولی در کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع خبر داد.

نخستین گروه کاروان نور 8 شهریور اعزام می‌شود/ حضور 13 حج اولی در کاروان امسال

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس هفتمین نشست توجیهی آموزشی کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج‌ تمتع از صبح امروز در سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد.

برگزاری این دوره تصویر شفافی از فعالیت‌های قرآنی حج برای قاری ترسیم می‌کند

در ابتدای این مراسم محمدتقی میرزاجانی مسئول دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان طی سخنانی با اشاره به برگزاری فشرده تر این دوره گفت: امسال دوره آموزشی توجیهی کاروان قرآنی به شکل فشرده و مفید برگزاری می‌شود. البته تجربه سال‌های قبلا به ما ثابت کرده که برگزاری این دوره برای اعضای گروه بسیار مفید است و این افراد با تصویر شفافتری نسبت به برنامه‌های قرآنی در مکه و مدینه حضور پیدا می‌کنند.

حضور 13 حج اولی در کاروان امسال

وی درخصوص اعضای کاروان نور گفت: امسال هم مانند سال گذشته 20 نفر عضو کاروان هستند که 14 نفر آنها از قاریان و اساتید برجسته و ممتاز،‌ یک نفر حافظ کل و 5 نفر هم اعضای گروه تواشیح هستند. همچنین امسال 13 حج اولی داریم و اعضای کاروان از 8 استان گرد هم جمع شدند. البته یکی از نکات کاروان امسال حضور حجت‌الاسلام رجبی است که به عنوان روحانی در مناسک حج حاضر خواهد شد.

نخستین گروه کاروان نور 8 شهریور اعزام می‌شود

مسئول دبیرخانه کمیته اعزام در خصوص زمان بندی اعزام اعضای کاروان گفت: نخستین گروه از کاروان شامل آقایان اطهری‌فر،‌ رستمی،‌ کاشفی و گروه تواشیح باقرالعلوم 6 شهریورماه اعزام می‌شوند. دومین گروه شامل آقایان شاکرنژاد،‌ یادگاری، ‌بابایی،‌ دهقان و رجبی 8 شهریور. آقایان سیاح‌گرجی و دانش 12 شهریور و آخرین گروه شامل آقایان حاجی حسنی کارگر،‌ فلاح تبسم چهره،‌ ایزد پناهی و تقانی 14 شهریورماه اعزام خواهند شد.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول