اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

برنامه‌های ایران در نمایشگاه فرانکفورت: از حضور «احمد دهقان و رحماندوست» تا «روز ایران»

برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه فرانکفورت اعلام شد این نمایشگاه از 22 مهر با حضور ناشران ایرانی آغاز به کار می‌کند و احمد دهقان و مصطفی رحماندوست به عنوان دو نویسنده در آن حضور دارند.

برنامه‌های ایران در نمایشگاه فرانکفورت: از حضور «احمد دهقان و رحماندوست» تا «روز ایران»

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، شصت و هفتمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت در سال جاری از تاریخ 22 تا 26 مهرماه (14 تا 18 اکتبر) در شهر فرانکفورت برگزار می­ شود.

مؤسسه نمایشگاه‌­های فرهنگی ایران در این نمایشگاه دارای دو غرفه بر متراژ 240 است. بخشی از برنامه­ های بخش جنبی غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت  2015 بدین شرح است، البته این برنامه‌ها به روز می‌شوند.

نشست ادبی مشترک با همکاری انجمن ادبی آلمانی از شهر مونیخ، رونمایی از نسخه دو زبانه یک کتاب شعر منتشر شده انتشارات شمع و مه، نشست «به سوی کپی رایت: اخلاقی، حرفه ای و داوطلبانه»، «زبان، ادبیات و نشر ایران در فرآیند جهانی شدن» با حضور امیرمسعود شهرام نیا، محمود آموزگار، احمد شاکری، کارولین کراسکری و افشین شحنه‌تبار، همراه با نویسندگان مهمان احمد دهقان، مصطفی رحماندوست برگزار خواهد شد.

اما روز پنجم نمایشگاه مطابق 18 اکتبر نشست «گرنت و کپی‌رایت» برگزار خواهد شد، نمایندگان موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، مجمع ناشران دفاع مقدس، مجمع ناشران انقلاب اسلامی و انجمن ناشران دانشگاهی ایران در این نشست حضور دارند.

روز سوم نمایشگاه مصادف با جمعه 16 اکتبر به نام «روز ایران» نامگذاری ششده و در آن برنامه‌های متنوعی قرار است برپا شود. از پخش مستند نشر دانشگاهی ایران تا ضیافت ناهار و موسیقی سنتی اما نشست فرصت های اقتصادی نشر در ایران و جهان با حضور امیر مسعودشهرام نیا، محمود آموزگار، حجت‌الاسلام سبحانی‌نسب و ... برپا خواهد شد.

جریان شناسی شعر انقلاب و ادبیات پایداری و... از دیگر برنامه‌های ایران در نمایشگاه فرانکفورت خواهد بود. برای شاهده جدول برنامه‌های این نمایشگاه در غرفه ایران به اینجا مراجعه شود.)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول