اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

مهمانان ویژه نمایشگاه کتاب فرانکفورت چه کسانی هستند؟

آلاستیر هورن از انتشارات دانشگاه کمبریج، هیروکی کاماتا از ژاپن، اشتفان مایر از آلمان، نرمین ملااوغلو از ترکیه و خاویر پولودا هیلز از شیلی مهمانان نمایشگاه کتاب فرانکفورت هستند.

مهمانان ویژه نمایشگاه کتاب فرانکفورت چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آلاستیر هورن از انتشارات دانشگاه کمبریج، هیروکی کاماتا از ژاپن، اشتفان مایر از آلمان، نرمین ملااوغلو از ترکیه و خاویر پولودا هیلز از شیلی مهمانان نمایشگاه کتاب فرانکفورت هستند.

در بخش «بیزنس کلاب» نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2015 خدماتی ارزشمند در تمامی موارد مربوط به کتاب و کتاب‌خوانی ارائه می‌شود. در این بخش فضایی برای کار و مرکز آموزش و حتی سرگرمی‌های اینترنتی نیز در نظر گرفته شده است.

بسیاری از نشست‌ها در این نمایشگاه برگزار می‌شود که فرصت‌های کاری تجاری بیشماری به همراه خواهد داشت. در این بخش بازدید کنندگان نمایشگاه فرصت دیدار با قانونگذاران بین‌المللی و پیشگامان صنعت را خواهند داشت.

در این بخش نیز قسمتی برای پرسش و پاسخ با متخصصین وجود دارد.

در این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت همچنین ایرینا گوسینسکایا از انتشارات آلپینای روسیه، اِما هوس از انجمن ناشران بریتانیا، گرت هووارد از اوتورایت بریتانیا، ماتیاس متینگ از انتشارات ورباند آلمان، سم میسینگهام از انتشارات هارپرکالینز بریتانیا، اندری پالم از اوفیل کارتیه‌روی برزیل و ایگور ورهوون از ایکامپ گروپ هلند حضور دارند و با بازدید کنندگان دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول