اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه انتظامی لنده:

استفاده از نیروی مردمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دستور کار ناجا است

فرمانده منطقه انتظامی لنده گفت: فرهنگ‌سازی و استفاده از نیروی مردمی برای مقابله با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی از طریق آموزش همگانی در دستور کار نیروی انتظامی است.

استفاده از نیروی مردمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دستور کار ناجا است

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از لنده، فرهاد رحیمی بعدازظهر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنده با تبریک هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد نظم و امنیت در جامعه به دنبال فرهنگ‌سازی و جذب همکاری مردم در سطوح مختلف است.

وی افزود: ایجاد نظم و امنیت اجتماعی مهمترین مأموریت ناجا بوده که با تلاش و پشتکار نیروهای ولایی و زبده نیروی انتظامی محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد: حضور یک مأمور انتظامی در سطح شهر و یا هر نقطه دیگری، آن منطقه را برای اشرار و اراذل و اوباش و ... ناامن خواهد کرد و از حضور آن هراس دارند.

رحیمی با اشاره به موفقیت‌های نیروی انتظامی در سطح شهرستان لنده افزود: فرهنگ‌سازی و استفاده از نیروی مردمی برای مقابله با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی از طریق آموزش همگانی در دستور کار نیروی انتظامی بوده که سعی شده با بهره‌گیری از تکنولوژی روز این مهم را در سطح شهرستان محقق سازیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های صادقانه پرسنل نیروی انتظامی به سال همدلی و همزبانی اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه ادبیات برخورد پلیس با مردم تغییر کرده و با رأفت و مهربانی ارتباط برقرار می‌شود.

فرمانده انتظامی لنده گفت: البته ناگفته نماند همانطور که با مردم ارتباطی صمیمی داریم با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت نیز با شدت و با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

رحیمی یادآور شد: طی یک‌ سال اخیر هیچ مورد امنیتی و ضدامنیتی در شهرستان لنده مشاهده نشده و جرائم خشن به‌طور خوشبینانه‌ای به پائین‌تر حد خود رسیده است.

وی در ادامه به لزوم برخورد با سوداگران مرگ در شهرستان اشاره کرد و افزود: با تلاش و پیگیری مأموران توانستیم طی دو مرحله مقدار قابل توجهی مواد را در محور لنده به بهمئی کشف و ضبط کنیم که این خود نشان از هوشیاری و بیداری مأموران ما دارد.

فرمانده انتظامی لنده، خبرنگاران را به عنوان بازوان فرهنگ‌ساز خود معرفی کرد و گفت: تلاش ما بر این است که از ظرفیت رسانه جهت آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی استفاده شود.

انتهای پیام/82013/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول