اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

معرفی داوران مسابقات سراسری قرآن/ داور جایگزین مرحوم علامی امروز معرفی می‌شود

دبیر سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ضمن معرفی اسامی داوران این رقابت‌ها گفت: مرحوم علامی داور وقف و ابتدا این مسابقات بود که جایگزین وی امروز معرفی می‌شود.

معرفی داوران مسابقات سراسری قرآن/ داور جایگزین مرحوم علامی امروز معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس داوران سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش آقایان و بانوان معرفی شدند.

احمد خالدی معاون مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام این خبر گفت: مرحوم ابوالفضل علامی به عنوان داور رشته وقف و ابتدا این دوره از رقابت‌ها معرفی شده بود که با این اتفاق باید فرد دیگری جایگزین وی شود.

وی با اشاره به داوری مسابقات امسال به صورت الکترونیکی گفت: امسال برای اولین‌بار داوری رقابت‌ها به صورت کاملا الکترونیکی انجام و نتایج به صورت آنلاین در سالن مسابقات نمایش داده می‌شود.

دبیر مسابقات با بیان اینکه شرکت‌کنندگان دو ساعت پس از اعلام نمره فرصت اعتراض دارند گفت: متسابقان تا دو ساعت پس از اعلام نمره می‌توانند اعتراضات خود را اعلام کنند تا به آن رسیدگی شود. بدیهی است پس از گذشته دو ساعت سیستم به صورت خودکار امکان اعتراض را مسدود می‌کند.

خالدی داوران این رقابت‌ها را به شرح ذیل معرفی کرد.

در بخش آقایان و در رشته قرائت و حفظ کل به ترتیب محمد عباسی، محمدحسین سعیدیان به عنوان داور صوت، غلامرضا شاه‌میوه، محمود لطفی‌نیا داور لحن، محمدرضا ستوده‌نیا، مهدی قره‌شیخلو داور تجوید، محمدرضا شهیدی‌پور، سیدجواد سادات فاطمی داور وقف و ابتدا و صالح اطهری فرد به عنوان ناظر فعالیت می‌کنند. همچنین شهریار پرهیزکار، معتز آقایی به عنوان داور حسن حفظ فعالیت می‌کنند.

در رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء و در بخش تجوید سیدمحسن موسوی‌بلده و بهروز یاریگل، وقف و ابتدا حمیدرضا مستفید و ابوالفضل علامی، صوت حسن ربیعیان و محمدمسعود عنایتی‌مقدم، لحن علی‌اکبر ملکشاهی و رضا محمدپور، صحت حفظ 10 جزء محمدمهدی بحرالعلوم و مهدی حسنی، صحت حفظ 20 جزء سیدرضا میرموسایی و حمید درایتی و علی‌اصغر شعاعی به عنوان ناظر قضاوت می‌کنند.

در رشته اذان و در بخش تجوید عباس امام‌جمعه و مهدی قره‌شیخلو، صوت محمد عباسی و محمدحسین سعیدیان، لحن غلامرضا شاه‌میوه اصفهانی و احمد ابوالقاسمی، اجرای ممتاز حسن رضائیان و ناظر فنی معتز آقایی داوری خواهند کرد.

در رشته معارف حمید درایتی، سید مهدی هاشمی و محمد خامه‌گر قضاوت می‌کنند.

بخش بانوان

رشته حفظ کل و قرائت و در رشته حسن حفظ صریحی‌نژاد، ادیب‌زاده صوت خانم‌ها کریم‌زاده، فرشته نافذکلام، لحن راضیه جمالی و آقایی، وقف و ابتدا یگانگی، مسجدی، تجوید نظری، نیاورانی، ناظر فنی اعظم الوندی و سرپرست داوران خانم نظری و استاد راهنما سمیه حاجعلی.

رشته حفظ 10، 20 جزء و ترتیل و در بخش صوت نجات صحاف، گنبدی، لحن سالمی، سلطانی، وقف و ابتدا خان‌بابا، بابایی، تجوید امیرآبادی و الماسی، حسن حفظ 10 جزء نجمه شبانی قهرودی و افخمی، حسن حفظ 20 جزء منگلی، مسلمی، ناظر فنی اعظم الوندی و سرپرست داوران امیر آبادی و استاد راهنما مهتاب عیدی.

رشته معارف و در بخش دانش تفسیری نوروزی، مفردات عچرش و مهارت بیان گرجی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول