اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرملین: تروریست‌ها از آتش‌بس در سوریه به منظور تجهیز قوا برای حملات جدید استفاده کردند

سخنگوی کاخ کرملین گفت تروریست‌ها در سوریه از آتش‌بس برای سازماندهی مجدد و تجهیز قوا برای انجام حملات جدید استفاده کردند.

کرملین: تروریست‌ها از آتش‌بس در سوریه به منظور تجهیز قوا برای حملات جدید استفاده کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد، تروریست‌ها در سوریه از آتش‌بس برای سازماندهی مجدد و تجهیز قوا برای انجام حملات جدید استفاده کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، پسکوف همچنین گفت که در حال حاضر هیچ دیداری در سطوح عالیرتبه در خصوص سوریه برنامه‌ریزی نشده است چرا که اوضاع فعلی در سوریه بسیار مبهم است.

سخنگوی کاخ کرملین در ادامه اعلام کرد، آتش‌بس در سوریه در این برهه از زمان تقریبا غیرمفید است اما مسکو امید و اراده سیاسی خود برای اجرای فرایند پایدار دستیابی به راه‌حل سیاسی در سوریه را از دست نمی‌دهد و همواره امیدوار است.

پسکوف همچنین تأکید کرد، لفاظی‌های اخیر آمریکا و انگلیس در ارتباط با اوضاع سوریه قابل قبول نیست و می‌تواند هم صلح در سوریه و هم روابط با مسکو را به مخاطره بیاندازد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «سامانتا پاور» سفیر آمریکا در سازمان ملل روز یکشنبه روسیه را به «وحشی‌گری» در سوریه متهم کرده بود و «متیو رایکرافت» همتای انگلیسی وی نیز اعلام کرده بود، «رد این مسئله» که روسیه و دمشق جرایم جنگی در سوریه مرتکب شده‌اند، «دشوار است».

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول