اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

چهره قرآنی کشورمان دعوت حق را لبیک گفت

سیدمهدی فاطمیان استاد پیشکسوت حفظ و چهره قرآنی کشورمان دعوت حق را لبیک گفت.

چهره قرآنی کشورمان دعوت حق را لبیک گفت

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، سیدمهدی فاطمیان استاد پیشکسوت حفظ قرآن امروز 25 آبان‌ماه پس از سال‌ها بیماری دعوت حق را لبیک گفت.

وی سال 1323 در کرمانشاه متولد شد و از دوران نوجوانی با قرآن انس دائمی داشت به طوری که حتی در دوران طاغوت نیز به امور قرآنی به ویژه حفظ علاقه‌مند بود و در همان زمان هم موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.

استاد فاطمیان در کارنامه فعالیت خود کسب رتبه سوم مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل در سال 1363، برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم (تجوید، حفظ و...) در جلسات و مراکز قرآنی متعدد، کارشناس برنامه‌های حفظ موضوعات قرآنی در رادیو قرآن، داوری مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه، داوری مسابقات بین المللی قرآن کریم کشورهای عربستان، سوریه، لبنان و...، داوری مسابقات استانی و سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح، اداره کلاس‌های آموزش قرآن و بیان مفاهیم قرآنی در خارج از کشور، عضو هیئت علمی موسسه مهد قرآن، آموزش و تربیت بسیاری از حافظان ممتاز و بین المللی قرآن کریم، دریافت نشان خادم قرآن نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سال 1375 را دارد.

همچنین سال 1386 استاد فاطمیان به عنوان چهره قرآنی سال معرفی و از سوی سازمان دارالقرآن مورد تقدیر قرار گرفت.

خبرگزاری فارس، فقدان سیدمهدی فاطمیان را به خانواده این استاد بزرگوار و جامعه قرآنی تسلیت گفته و برای آن عزیز از دست رفته علو درجات را مسألت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول