اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناجا در مشهد خبر داد

اضافه شدن 330 خودرو و موتورسیکلت به ناوگان پلیس خراسان رضوی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: 80 دستگاه خودروی سراتو و 250 دستگاه موتورسیکلت جدید به پلیس خراسان رضوی اضافه شد.

اضافه شدن 330 خودرو و موتورسیکلت به ناوگان پلیس خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین اشتری دقایقی پیش در آیین رونمایی از این خودروها در مشهد گفت: 330 دستگاه خودروی سراتو و موتورسیکلت‌های جدید شامل 80 خودرو و 250 موترسیکلت به پلیس مشهد اضافه شده است.

وی افزود: این افزایش موجب پیگیری بیشتر و دقیق‌تر ماموریت‌های پلیس و امنیت و آرامش بیشتر شهروندان می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: خودروهای جدید به یگان امداد، پلیس 110 و همچنین پلیس امنیت اخلاقی اضافه می‌شود که نتیجه آن، حضور مقتدرانه پلیس در صحنه است.

اشتری بدون اعلام نقاط قوت پلیس خراسان رضوی، بیان کرد: گزارش اقدامات پنج ماهه اخیر فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، نشان از رشد خوب اقدامات پلیسی در این استان دارد.

وی در خصوص حاشیه شهر مشهد نیز بدون اشاره به جزییات، بیان کرد: ساماندهی و انتظام‌بخشی در حاشیه شهر از سال‌ها قبل در دستور کار بوده و اخیرا هم با اضافه شدن کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پایگاه‌های انتظامی این سرعت بیشتر شده است.

اشتری گفت: امروز در برخورد با جرایم توفیق خوبی داشته‌ایم و پیگیری‌ها بیشتر شده است، هدف ما بیشتر پیشگیری از وقوع جرم است که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، نقش حرکت مجموعه تحت امر خود را خوب توصیف کرد و اظهار کرد: پلیس در مواجهه با این اغتشاشات مقتدرانه، عالمانه و هوشمندانه عمل کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در مشهد و چند شهر خراسان رضوی شاهد درگیری‌هایی بودیم که در همان روزهای اول مدیریت شد و از گسترش آن و خسارت به اموال عمومی و مردم جلوگیری شد.

اشتری با اشاره به اینکه در این شلوغی‌ها عده‌ای فریب خورده بودند، گفت: پلیس در مواجهه با این اغتشاشات اقتدار توام با رافت و عدالت را در پیش گرفت، با کمک خود مردم، این موضوع مدیریت شد، اما در این اغتشاشات کمتر از تجهیزات انتظامی استفاده شد، اما در جایی که لازم بود افراد هنجارشکن نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول