اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

5 جوان توانمند به ازای هر بازنشسته دولت معرفی می‌کنم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر یک بار برای همیشه تکلیف بازنشستگان دولتی مشخص شود، تعهد می‌دهیم به ازای هر بازنشسته پنج جوان با همان توانایی به شما معرفی کنیم.

5 جوان توانمند به ازای هر بازنشسته دولت معرفی می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس  از شیراز، محمدمهدی تندگویان در مراسم اختتامیه اولین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان که در محل استانداری فارس برگزار شد، خطاب به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: درخواست می‌کنم یک بار برای همیشه اگر زورتان می‌رسد، وضعیت خروج بازنشستگان از کابینه دولت را مشخص کنید.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: خروج بازنشستگان از کابینه دولت به رشد کابینه کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه تعهد می‌دهم به ازای هر بازنشسته پنج جوان با همان توانایی و قدرت بیشتر به شما معرفی کنم، ابراز داشت: الان 2 هزار تشکل مردم‌نهاد در کشور داریم به همین میزان هم آماده ثبت و گرفتن مجوز هستند و تا پایان دولت 5 هزار تشکل مردم‌نهاد خواهیم داشت.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد جوان شهر شیراز 260 جوان حضور داشتند که اساسنامه مجمع ملی را خوانند و بدون هیچ حاشیه تصویب کردند.

وی با اعلام اینکه امروز از این اساسنامه رونمایی شد، گفت: در دولت می‌توانیم این ظرفیت را پرورش دهیم تا رسمی‌ترین اساسنامه جوانان در کشور شود.

تندگویان اظهار داشت: اگر از جوانان حمایت شود، دولت‌یار خواهند بود و این مسأله را در عمل نیز ثابت کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: تشکل‌های ما در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های مهمی انجام می‌دهند که باعث تحول نوین در اقتصاد ایران شده است.

تندگویان گفت: همه نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها و استارت‌آپ‌ها توسط جوانان سمن‌های ما انجام می‌شود.

وی ادامه با اشاره به اینکه هیچ کدام از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر از اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد نبودند، ابراز داشت: در صورت حمایت از جوانان، جوانان دولت‌یار می‌شوند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول