اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با تاکید بر مزدوری رژیم «آل سعود» برای صهیونیسم جهانی

جنبش کرامت عربستان نیز شهادت «صالح الصماد» را تسلیت گفت

جنبش «کرامت» عربستان با انتشار بیانیه‌ای، شهادت رئیس شورای عالی سیاسی یمن رابه مردم، دولت و جنبش انصارالله تسلیت گفت و تاکید کرد که آل سعود برای رضایت صهیونیسم جهانی و آمریکا جنگ یمن را آغاز کرد.

جنبش کرامت عربستان نیز شهادت «صالح الصماد» را تسلیت گفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جنبش کرامت» عربستان شهادت «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن را به مردم این کشور تبریک و تسلیت گفت.

در بیانیه این جنبش مخالف سیاست‌های رژیم آل سعود در عربستان، آمده است که بار دیگر رژیم بن سلمان با ادبیات توحش و کینه‌توزی، دشمنی‌اش با امت اسلامی و کراهت شدیدش از الگوهای آزادگان را نشان داد.

این جنبش معارض در ادامه به امت عربی و اسلامی، مردم و دولت یمن و جنبش انصارالله و شخص «عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله، شهادت الصماد را که با حمایت نیروهای استعمارگر آمریکایی صورت گرفته، تبریک و تسلیت گفت و اقدام آل سعود در ترور این رهبر انصارالله را محکوم کرد.

در ادامه این بیانیه همچنین جنایت آل سعود در هدف قرار دادن یک مراسم عروسی در روستای «حجة» یمن و کشتار زنان و مردان و کودکان بی‌گناه محکوم و اعلام شد که این جنایت که به کشته و زخمی شدن 88 شهروند یمنی منجر شد، به دست رژیم بن سلمان و سلاح‌های آمریکایی‌اش صورت گرفت و این خون‌های پاک به طوفانی تبدیل خواهند شد که در نهایت عرش طاغوتیان را دیر یا زود خواهند لرزاند.

 جنبش کرامت در ادامه ابراز امیدواری کرد ملت عربستان بر رژیم پادشاهی که آنها را وارد این جنگ ظالمانه علیه برادران دینی و عرب خود در یمن کرد و موجب کشتار، آوارگی و زخمی شدن هزاران تن از این دو ملت شد، پیروز شود.جنگی که برای جلب رضایت و تحقق منافع و اهداف صهیونیسم جهانی و آمریکا و همپیمانانشان آغاز شد.

این جنبش همچنین خواستار وحدت ملت‌های عربستان و یمن برای پایان دادن به این جنگ بیهوده، از طریق کلیه راه‌های قانونی، سیاسی و میدانی شد و از امت اسلامی و عربی خواست تا با تمامی ابزارها و راه‌ها برای تحقق هر چه سریعتر پیروزی امت اسلام با ظلم مقابله کنند.

جنبش کرامت عربستان  سال گذشته با الهام گیری از اصول و مبانی شهید آیت‌الله «نمر باقر النمر» در دومین سالگرد شهادت این روحانی شیعه اعلام موجودیت کرد.«معن الجربا» فعال سیاسی عربستان نیز دبیر کل این جنبش تعیین شد.

انتهای پیام/غ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول