اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

دستگیری ۲ سارق با ۱۰۶ قطعه اموال مسروقه

رئیس کلانتری ۱۰۹ بهارستان، با اعلام خبر دستگیری دو سارق لوازم داخلی خودرو در خیابان امیرکبیر، گفت: از این متهمان هنگام دستگیری ۱۰۶ قطعه اموال مسروقه کشف شد.

دستگیری ۲ سارق با ۱۰۶ قطعه اموال مسروقه

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: با توجه به شکایت های متعدد شهروندان در خصوص سرقت از لوازم داخلی خودروهایشان در این محدوده تیمی از ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از دوربین های نصب در محل های سرقت و همچنین تحقیقات از مالباختگان، مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی 2 سارق همدست که شب های با هم اقدام به سرقت می کنند، صورت می گیرد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با مشخص شدن این موضوع، تیم های عملیاتی به صورت محسوس و نامحسوس در محدوده هایی که احتمال داشت سرقت انجام شود به گشتزنی پرداختند تا این که در نهایت شب گذشته این اقدامات نتیجه داد و هر دو سارق در حال سرقت از یک خودرو شناسایی و بازداشت شدند.

رئیس کلانتری 109، بیان داشت: هر دو متهم پس از دستگیری به همراه تجهیزات مسروقه ای که همراه داشتند به کلانتری منتقل شدند و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و به همدستی با یک مالخر اموال مسروقه نیز اقرار کردند.

سرهنگ حسنوند، تصریح کرد: در بازرسی از وسایل متهمان 106 قطعه اموال مسروقه از جمله، 27 دستگاه ضبط با تجهیزات کامل، 45 دستگاه پنل ضبط، 6 عدد کیبورد رایانه، یک دستگاه رایانه خودرو (ECU)، چهار حلقه دی وی دی و 23 دستگاه کنترل ضبط خودرو کشف شد.

گفتنی است، در ادامه، با شناسایی محل اختفای مالخر اموال مسروقه که همدست این سارقان بود، وی نیز دستگیر و پس از اعتراف به جرم خود در کلانتری برای تحقیقات بیشتر به همراه همدستانش به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول