اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لاریجانی:

نباید بار مالی دولت را افزایش دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بار مالی دولت را افزایش دهیم، تاکید کرد: اکنون ۴ و نیم میلیون کارمند دولتی داریم که تعداد زیادی است و نباید این میزان را افزایش دهیم.

نباید بار مالی دولت را افزایش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به قم سفر کرده است، امروز جمعه ( ۴خردادماه) در دیدار با مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی کشور، اظهار داشت: برای کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب روستایی می‌توان از روستائیان استفاده کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم برخی روستاها حتی برای آسفالته کردن جاده‌های روستایی هزینه‌هایی را تقبل می‌کنند، البته شرایط همه روستاها یکسان نیست و نمی‌توان انتظار کمک از همه روستاها داشت.

وی افزود: شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی زیان ده هستند و قیمت گذاری مناسبی برای آب روستایی دیده نشده است، البته در شرایط فعلی روستاها نیز وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند و نمی‌توان به مردم فشار آورد.

لاریجانی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی کشور، گفت: در زمینه راه مناسب برای کسب درآمد برای شرکت آب و فاضلاب روستایی فکر کنید، زیرا تصور اینکه دولت به آب و فاضلاب روستایی کمک کند، غلط است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بار مالی دولت را افزایش دهیم، تاکید کرد: اکنون ۴ و نیم میلیون کارمند دولتی داریم که تعداد زیادی است و نباید این میزان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول