اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

وزارت ارشاد فروردین 206 هزار نسخه نشریه برگشتی خریداری کرد

شماره‌های ماقبل آخر مجلات با قیمت تمام شده آنها خریداری و پس از بسته بندی، به صورت رایگان در مراکز عمومی و فرهنگی توزیع می‌شود.

وزارت ارشاد فروردین 206 هزار نسخه نشریه برگشتی خریداری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، تنها در فروردین ماه امسال مبلغی بالغ بر 2 میلیارد ریال به حساب مدیران 74 نشریه عضو طرح «اهدای نشریات» واریز شده است. در فروردین ماه جاری، تعداد 206هزار مجله برگشتی، بسته‌بندی و به صورت رایگان در اختیار نهادهای عمومی و فرهنگی و سایر مراکز هدف قرار داده شده است.
مدیران مجلاتی که در حوزه‌های سلامت، خانواده، کودک و نوجوان و ورزش و سرگرمی منتشر می‌شوند و هنوز به عضویت طرح مذکور در نیامده‌اند، می‌توانند از طریق شماره تلفن 88980228- 021 نسبت به نحوه عضویت در طرح، اقدام کنند.
طرح «خرید مجلات برگشتی» که از دی ماه 94 آغاز و با استقبال نشریات بخش خصوصی همراه شد امسال با رویکردی جدید و تحت عنوان طرح «اهدای نشریات» به صورت گسترده‌تر به کار خود ادامه می دهد. در این طرح، شماره‌های ماقبل آخر مجلات با قیمت تمام شده آنها خریداری و پس از بسته بندی، به صورت رایگان به مراکز عمومی و فرهنگی شامل کتابخانه ها، کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایانه های مسافربری، خوابگاههای دانشجویی، زندان ها و ندامتگاه‌ها و کانون‌‌های اصلاح و تربیت، سالن انتظار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کمپ‌های ترک اعتیاد، بهزیستی و... اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول