اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

یادداشت

هسته و جبهه نوین مقاومت

رمز پیروزی و بقای جبهه حق در حال حاضر تبدیل هر خانواده به یک هسته مقاومت است.

هسته و جبهه نوین مقاومت

گروه سیاسی خبرگزاری فارس ـ  تاریخ شاهد رویارویی و صف‌آرایی جدیدی از جبهه حق و باطل در مقابل هم است؛ صف‌آرایی که نه خطوط آن چندان واضح و نه عناصر آن کامل مشخص است؛ البته این عدم وضوح و گل‌آلودی، شیعیان تنوری را شامل نمی‌شود و بازی تاریخ حتی توان کشیدن پرده ایهام و تردید را در مقابل دیدگانشان ندارد و باز البته می‌دانیم چه اندک و گمنامند این افراد.

شرایط کنونی، خط جنگ و نوار جبهه را به درون سینه‌های تک‌تک افراد کشانده تا جایی که می‌توان ادعا کرد در این برهه، خطوط رویارویی حق و باطل، هر نقطه‌ای که بتوان بشر صاحب تکلیف و مخیری را یافت، است.

این یعنی جبهه باطل از درون سینه مسندنشین کاخ سیاه شروع و تا درون سینه اهل خانه ما نیز می‌تواند امتداد داشته باشد که دارد و حالِ صحنه پیکار چنین است و البته شرایط و ویژگی جبهه حق نیز می‌تواند چنین باشد که هست.

ماهیت تقابلات کنونی از جنسی بی‌آزار، شیرین، غیرتحریک‌کننده و بطئی که همان حوزهه‌ای نرم و بنیادین فرهنگی است، شروع و به جنس روبنایی اقتصاد که همان آب و نان خودمان است، ختم می‌شود.

جبهه عُجب، جبهه پیکار، پهنه و عرصه عجب گسترده و حریف عجب حریف چِغر و مکاری است؛ خوب چاره چیست و باید چه کرد؟! سازش و تسلیم یا استقامت و پایداری؟! بلاشک راه یکی از آن 2 است و ما مختار به انتخاب هر کدام از آنان هستیم.

می‌توان از سنتهای الهی و تاریخ پاسخ و جواب این سوال را چنین یافت که دنیاطلبانِ بزدل، سازش و تسلیم را با مصلحت، حقِ بقاء و حیات در این دنیای فانی برمی‌گزینند و اصحاب یمین و آزادگان عالم استقامت و پایداری را انتخاب می‌کنند.

حال اگر کسی بخواهد از آن دسته باشد که استقامت و پایداری در مقابل جبهه باطل را تا غلبه نهایی برگزیند، تکلیف و رسالتش در شرایط کنونی جهت پیروزی در این جبهه ی خاص و در این برهه از تاریخ چیست؟

به نظر می‌رسد بر اساس شرایط جنگ و جبهه امروز مجبوریم و می‌بایست هسته‌های پایداری و استقامت خود در مقابل جبهه باطل را خانواده، سنگرهای خود را خانه و اهل خانه‌هایمان را همرزمانمان بدانیم.

این نسخه، راهبردی اساسی در تقابل با تهاجمات فرهنگی و اقتصادی دشمن است. ما در خانه هایمان باید از درون، خانوادههایمان را بسازیم و آنان را در مقابل امواج سهمگین تهاجمات فرهنگی واکسینه و مسلح کنیم. ما در خانه هایمان با صرفه جویی، قناعت و مصرف کالاهای داخلی باید سنگرهای مقابله با تهاجمات و تحریم های اقتصادی دشمن بنا کرده و علیه مواضع آنان قیام کنیم . در چنین شرایطی پدر و مادر فرماندهان جنگ و فرزندان سربازان فداکار این جبهه می باشند.

با تشکیل این هسته‌های مقاومت و دست دادن آنان به هم، با عنایت حضرت باری‌تعالی و حضرات معصومین(ع) نوار و خط مقاومتی غیر قابل نفوذ و مستحکم در مقابل دشمن ترسیم و پیروز نهایی خواهیم شد، به اذن الله و عونه

پس در یک جمله رمز پیروزی و بقای جبهه حق در حال حاضر پذیرش و تبدیل هر خانواده به یک هسته مقاومت است.

والسلام

سیدعبدالهادی رضوی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول