اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

خودکشی دومین عامل مرگ دانشجویان آمریکایی

براساس تازه‌ترین آماری که توسط سازمان‌های رسمی آمریکا منتشر شده است، خودکشی دومین عامل مرگ و میر دانشجویان آمریکایی است.

خودکشی دومین عامل مرگ دانشجویان آمریکایی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، براساس تازه‌ترین آماری که توسط سازمان‌های رسمی آمریکا منتشر شده است، خودکشی دومین عامل مرگ و میر دانشجویان آمریکایی است. 

داده‌های منتشر شده از سوی دفتر ملی آمار آمریکا حکایت از آن دارد که دانشجویان 20 تا 24 ساله بیش از هر گروه سنّی دیگری خودکشی می‌کنند. 

به گفته کارشناسان بهداشتی، خودکشی بیش از عوامل پزشکی جان جوانان آمریکایی را می‌گیرد؛ ضمن اینکه آمارها نشان می‌دهد، خودکشی عامل مرگ بیش از 4 هزار دانشجو است. 

گزارش قبلی «USA Today» حاکی از آن بود که در ایالات متحده آمریکا، هر 13 دقیقه یک خودکشی رخ می‌دهد و گزارش جدید بیانگر این است که آمار خودکشی از آنچه که «USA Today» حدود 6 ماه پیش اعلام کرد، فراتر رفته است.

 بیشترین میزان خودکشی در میان ایالت‌های آمریکا مربوط به ایالت داکوتای شمالی با افزایش 58 درصدی و کمترین میزان خودکشی مربوط به ایالت کوچک «دلاویر» با افزایش 6 درصدی نرخ خودکشی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول