اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس پلیس راهور پایتخت:

فوتبال دوستان هیجان خود را در رانندگی دخیل نکنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت خطاب به فوتبال دوستان گفت: در صورت برد تیم ایران در مقابل پرتغال هیجان حاصل از شادی و نشاط‌شان را در رانندگی دخیل نکرده و از رانندگی هیجانی و هرگونه رفتار نامناسب در حین رانندگی پرهیز کنند.

فوتبال دوستان هیجان خود را در رانندگی دخیل نکنند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در خصوص بازی امشب تیم ملی ایران و پرتغال اظهار داشت:  با توجه به مسابقه امشب تیم ملی فوتبال ، در صورت پیروزی تیم ملی ، خواهشمند است شهروندان تهرانی از هر گونه رفتار نامناسب و به دور از احتیاط حین رانندگی خوداری کنند.

وی گفت: رانندگی هیجانی در سطح معابر قطعاً خطر ساز خواهد بود و میتواند لطمات جبران ناپذیری با خود در پی داشته باشد.

مهماندار تصریح کرد: با توجه به تاریکی هوا در ساعات برگزاری و اتمام بازی و احتمال اینکه برخی از عابران پیاده از پوشش مناسب و  مشخص در شب استفاده نکنند، احتمال بروز سوانح رانندگی وجود دارد ؛ لذا رانندگان حتماً در حین رانندگی توجه کافی به جلو را مد نظر قرار داده و از تلفن همراه در حین رانندگی استفاده نکنند.

وی ادامه داد: ممکن است در آن ساعات از شب خودروهای امدادی مانند آمبولانس در حال مأموریت باشند، بنابراین شهروندان در سطح معابر و به خصوص بزرگراه‌ها تجمع نکرده  و خودروی خود را در محل‌های ممنوع متوقف نکنند  که قطعا با برخورد پلیس مواجه خواهند شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ماموران پلیس تا عادی شدن تردد در سطح معابر حضور  فعال دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول