اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عضو شورای شهر تهران

حریم و حرمت اعضای شورای شهر تهران حفظ شود

عضو شورای شهر تهران خواستار حفظ حریم و حرمت اعضای شورای شهر تهران شد.

حریم و حرمت اعضای شورای شهر تهران حفظ شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، احمد مسجد جامعی در تذکرات پیش از دستور هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهارداشت: حریم و حرمت اعضای شورا باید مد نظر مدیران شهرداری باشد. در حال حاضر چند ماه از آغاز فعالیت اعضای شورای شهر می‌گذرد و این ادبیات اصلاً مناسب اعضای شورا و مدیران شهری نیست.

وی ادامه داد: فوت ۵ تن از کارگران شهرداری را تسلیت عرض می‌کنم و ما باید پیگیر حقوقی مسائل آنها باشیم چرا که این جانباختگان کسی را ندارند که حقوقشان را پیگیری کند و نباید بگذاریم حق آنها پایمال شود.

وی تأکید کرد: باید به مسائل خانوادگی آنها رسیدگی شود. ارتباط شهرداری و دولت در سطح خوبی و شهردار نیز به این موضوع تاکید داشته است.

 

وی افزود: شهرداری تهران برای بازسازی باغ ملی ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و میدان مشق و باغ ملی از بناهای ارزشمند تهران است و یکی از مهمترین تفرجگاه‌های پایتخت نیز محسوب می‌شود و با معماری اواخر دوره قاجار و پهلوی اول ساخته شده است.

وی گفت: در دولت اصلاحات به تصویب رسید که مجموعه بناهای میدان مشق مورد استفاده عموم قرار بگیرد و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول