اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سوسا: این قهرمانی پرتغالی دستاورد زحمات 30 سال پیش کی روش و وینگادا است

سرمربی زیر 19 سال تیم ملی پرتغال پس از قهرمانی در جام ملت های اروپا قهرمانی این تیم را حاصل زحمات سرمربی تیم ملی کشورمان عنوان کرد.

سوسا: این قهرمانی پرتغالی دستاورد زحمات 30 سال پیش کی روش  و وینگادا است

به گزارش خبرگزاری فارس، هلیو سوسا، سرمربی زیر 19 سال تیم ملی پرتغال پس از برگشتن به لیسبون از رقابت های جام ملت های اروپا و قهرمانی در قاره سبز از کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی کشورمان و نلو وینگادا تقدیر و تشکر کرد.

سوسا این قهرمانی پرتغال را دست آورد و نتیجه زحمات کی روش و وینگادا عنوان کرد و گفت: این قهرمانی پرتغال نتیجه  و دست آورد زحمات 30 سال پیش کارلوس کی روش و نلو وینگادا در تیم ملی پایه های پرتغال است.

کی روش در سال ۱۹۸۵ با فدراسیون فوتبال پرتغال همکاری خود را آغاز کرد و در فوتبال پایه ملی مشغول به کار شد. ابتدا به مدت دو سال دستیاری تیم ملی زیر ۱۸ سال را بر عهده داشت و سپس همزمان سرمربی تیم‌های زیر ۱۶، زیر ۱۸ و زیر ۲۰ بود. از سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۱،کی روش توانست سه موفقیت بزرگ با تیم‌های پایه پرتغال کسب کند. ۲ بار متوالی قهرمانی جام جهانی فوتبال جوانان با بازیکنان زیر ۲۰ سال در سال‌های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۱ شد و یک قهرمانی جام ملت‌های اروپای نوجوانان با تیم زیر ۱۶ سال ۱۹۸۹ به د ست آورد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول