اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس:

بازنشستگان شاغل در پست‌های مدیریتی باید استعفا دهند یا برکنار شوند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:‌ قبل از مصوبه مجلس شورای اسلامی همواره تأکید به بکارگیری نیروهای جوان و متخصص به جای بازنشستگان داشته‌ایم.

بازنشستگان شاغل در پست‌های مدیریتی باید استعفا دهند یا برکنار شوند

محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره منع بکارگیری بازنشستگان در شهرداری تهران گفت: قبل از اینکه این قانون مصوب مجلس شورای اسلامی شود‌ اعتقاد داشتیم که از نیروهای فنی، جوان، متخصص و به روز استفاده شود.

وی بیان داشت: در صورتی که این قانون به تأیید شورای نگهبان برسد و توسط هیأت دولت ابلاغ شود آن زمان لازم‌الاجراست و سازمان امور استخدامی کشور هم مرجع تشخیص بازنشستگان است.

علیخانی بیان داشت:‌بنابر این بر اساس مصوبه قانون مجلس شورای اسلامی بازنشستگان شاغل در پست‌های مدیریتی باید استعفا دهند یا برکنار شوند و نیروهای جوان‌تر جایگزین آنها شوند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بنابر این در شهرداری تهران نیز از نیروهای جوان‌تر به جای افراد بازنشسته استفاده می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه وضعیت شهردار تهران با توجه به اینکه بازنشسته است چگونه خواهد شد گفت:‌بر اساس قانون مصوب شهردار تهران همرده با وزرا است و می‌تواند در سمت خود مشغول باشد.

علیخانی درباره انتصاب‌های اخیر در شهرداری تهران نیز گفت: سرپرست‌هایی در پست‌های مختلف در شهرداری تهران منصوب شدند و شهردار شناخت لازم را نسبت به این افراد داشته و مشکل قانونی نیز نداشته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول