اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

/بسته خبری تئاتر/16 مرداد97

انتصاب سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس/اعلام مهلت ارسال آثار ویدئویی جشنواره تئاتر مقاومت

محسن سلیمانی فارسانی، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد.

انتصاب سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس/اعلام مهلت ارسال آثار ویدئویی جشنواره تئاتر مقاومت

به گزارش خبرنگار تئاتر فارس، محسن سلیمانی فارسانی نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، از سوی محمد حبیبی سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح به عنوان سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب و معرفی شد.

در قسمتی از این حکم آمده است: امید است با یاری و اتکا به ذات حضرت احدیت(جل جلاله) و تعامل سازنده و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی‌های موجود درعرصه تئاتر کشور و بهره‌گیری مناسب از امکانات مادی و معنوی در اعتلای کمی و کیفی و رشد روزافزون جریان عظیم تئاترمقاومت در صحنه های داخلی و خارجی کوشا ، موثر و موفق باشید.

گفتنی است پیش از این محمد حبیبی به عنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب شده بود که با استعفای احسان محمد حسنی جایگزین وی در سمت مدیریت بنیاد فرهنگی روایت فتح شد.

*۲۵ شهریور؛ آخرین مهلت ارسال آثار ویدئویی جشنواره تئاتر مقاومت

مهلت ارسال نسخه ویدیویی (DVD) متون برگزیده بخش بازخوانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت تا ۲۵ شهریورماه است.

تمام گروه‌های نمایشی متقاضی شرکت در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت که متونشان در مرحله بازخوانی پذیرفته‌ شده است، می‌بایست تا روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه سال جاری سه عدد نسخه لوح فشرده DVD فیلم نمایش خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی جشنواره تئاتر مقاومت با همت بنیاد روایت فتح و به دبیری امیر نصیربیگی آذرماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

*فرصت نمایشنامه نویسان برای شرکت در بخش مسابقه

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که پاییز سال جاری با شعار «کودک و حقوق اجتماعی» برگزار می‌شود تا ۱۰ شهریور ماه پذیرای نمایشنامه‌های متقاضی حضور در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی است.

نمایشنامه رکن اساسی اجرا و زیربنای فکری تئاتر صحنه‌ای را شکل می‌دهد، به منظورایجاد انگیزه در نگارش متون و توجه به رعایت مضمون و ساختار درست، این بخش در دو مرحله برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار متقاضی مسابقه نمایشنامه نویسی مرحله نخست تا تاریخ دهم شهریور  و ارزیابی و معرفی آثار برگزیده مرحله نخست مسابقه نمایشنامه نویسی تا تاریخ سی‌ام شهریور خواهد بود.

مرحله اول شامل انتخاب حداکثر ده نمایشنامه ازبین آثار متقاضی شرکت خواهد بود. با معرفی کارشناسان، صاحبان این آثار فرصت خواهند داشت جنبه های دراماتیک متن را زیر نظر کارشناس مشاور مربوطه تقویت کرده و آماده حضور درمرحله دوم شوند.

مرحله دوم نمایشنامه‌های برگزیده مرحله اول بعدازتغییرات لازم دراین بخش شرکت داده خواهند شد و از بین آنها سه نمایشنامه به عنوان آثار برگزیده معرفی خواهند شد وجوایزی به برگزیدگان نهایی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول