اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران اعلام کرد

افزایش سهم بازار تولیدات ایرانی به ۵۰ درصد طی ۳ سال/برخی افراد «مواد اولیه لوازم التحریر» را دپو کردند

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید کیفیت کار تولید کنندگان را افزایش دهیم و در تلاش هستیم در برنامه کوتاه مدت ۳ ساله، سهم تولیدات داخلی در بازار لوازم التحریر تا ۵۰ درصد برسد.

افزایش سهم بازار تولیدات ایرانی به ۵۰ درصد  طی ۳ سال/برخی افراد «مواد اولیه لوازم التحریر» را دپو کردند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه ایران نوشت، اظهار کرد: در زمینه بازار لوازم التحریر در کشور سهم تولیدکنندگان داخلی، ۱۰ درصد است که با ظرفیت خوبی که در وزارت آموزش و پرورش وجود دارد می‌توانیم تا ۵۰ درصد افزایش دهیم. 

وی افزود: باید کیفیت کار تولید کنندگان را افزایش دهیم و در تلاش هستیم در برنامه کوتاه مدت ۳ ساله، سهم تولیدات داخلی در بازار لوازم التحریر تا ۵۰ درصد برسد.

بطحایی درباره مشکلات ارز و مواد اولیه تولید کالاها، گفت: برای رسیدن به عدد ۵۰ درصد در این زمینه با مشکل کمتری مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: دولت و دستگاه‌های حاکمیتی برای حمایت از کالای ایرانی مصر هستند اما گزارش‌های داریم که برخی تولید کنندگان، مواد اولیه را به دلیل مشکلات ارزی دپو کردند تا بعد از مشخص شدن قیمت ارز ارائه کنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: این وزارتخانه تمام قد جلو آمده است و بسیار فرصت ارزشمندی است و نباید کسانی که می‌خواهند خواهند سوء استفاده کنند موجب از دست رفتن فرصت‌ها شوند.

وی در خصوص پویش فرزندم کجاست؟، گفت: دو فرزند دارم اولین فرزندم که دختر است، خانه دار است و پسرم نیز مشغول درس خواندن و گذراندن خدمت سربازی است.

بطحایی تصریح کرد: تا الان فرزندانم به جز عتبات عالیات به کشور خارجی، سفر نکرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول