اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر اقتصاد:

استماع مشکلات از زبان فعالان اقتصادی راهگشای بسیاری از مشکلات است

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و دارایی گفت: ارتباط چهره به چهره مسؤولان و استماع مشکلات از زبان فعالان اقتصادی خود با تدبیر و مدیریت میدانی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

استماع مشکلات از زبان فعالان اقتصادی راهگشای بسیاری از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، اسماعیل جلیلی پیش از ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی اقتصادی غرب استان اصفهان اظهار کرد: هدف از حضور در شهرستان چادگان پیگیری مشکلات منطقه در حوزه اقتصادی است و امید داریم که با هم‌افزایی و تعامل بتوانیم بار موانع را کاهش دهیم.

وی با دستور به مسؤولان دارایی و مالیاتی استان اصفهان خواهان برگزاری کمیسیون‌ها و رفع مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن شد و افزود: با نگاه ویژه وزیر اقتصاد و دارایی در شرایط کنونی تنها حمایت از سرمایه‌گذار و اشتغال‌زایی پایدار مهم است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و دارایی از برگزاری کارگروه‌های مختلف بلافاصله بعد از اتمام این جلسه خبر داد و گفت: ارتباط چهره به چهره مسؤولان و استماع مشکلات از زبان فعالان اقتصادی خود با تدبیر و مدیریت میدانی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

اکبر ترکی نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر و چادگان و بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه توجه ویژه به حوزه اقتصاد شهرستان چادگان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که اکنون در کشور وجود دارد وظیفه ما مسؤولان است که تا زمان خدمت خود تلاش کنیم و این پیگیری‌ها در عمل نیز مشاهده و باعث رضایت‌مندی مردم شود.

علی استوار سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان نیز در سخنانی بیان کرد: با حضور و نگاه نزدیک به مسائل و مشکلات در هر حوزه‌ای می‌توان آن‌ها را مرتفع کرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان و مشکلات اقتصادی فعالان این حوزه خواستار تسریع در حل مشکلات فعالان اقتصادی شد.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه سرمایه‌گذاران نیز موانع و مشکلات خود را در حوزه اقتصادی مطرح و مقرر شد در کارگروهی که بلافاصله بعد از این جلسه تشکیل می‌شود، بخشی از آن‌ها بررسی و مرتفع شوند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول