اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

آغاز ششمین دوره لیگ آبهای آرام از هفته اول مهر

ششمین دوره لیگ آبهای آرام در دو بخش بانوان و آقایان از دهه اول مهرماه آغاز می شود.

آغاز ششمین دوره لیگ آبهای آرام از هفته اول مهر

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، پس از برگزاری جلسه هماهنگی لیگ و تایید کمیته آبهای آرام، بخشنامه برگزاری این مسابقات به باشگاه ها اعلام شد. 

هر باشگاه می تواند 12 ورزشکار در بخش بانوان و 12 ورزشکار در بخش آقایان داشته باشد که شامل 8 قایقران کایاک و 4 قایقران کانوکانادایی است. این نفرات شامل 5 قایقران کایاک از رده سنی بزگسالان و 3 قایقران از رده سنی جوانان و در کانوکانادایی 2 قایقران از رده سنی بزرگسالان و 2 قایقران از رده سنی جوانان خواهد بود.

این مسابقات به صورت رفت و برگشت در چهار هفته برگزار می شود. در دور رفت هر باشگاه تنها می تواند یک قایق در هر رویداد شرکت دهد اما در دور برگشت فقط در مواد کایاک و کانوکانادایی یک نفره مسافت 2000 متر و کانوکانادایی یک نفره مسافت 5000 متر هر باشگاه می تواند 2 قایق شرکت دهد. 

در دور رفت هر قایقران کایاک تنها مجاز به شرکت در 3 ماده از 5 ماده مسابقاتی است و در دور برگشت هر ورزشکار کایاک تنها مجاز به شرکت در یک ماده است البته برای ورزشکاران کانوکانادایی محدودیت وجود ندارد.

مسابقات فقط با قایق های شرکت پلاستکس به جز قایق های فایتر و قایق های ایرانی برگزار می شود اما این محدودیت برای ورزشکارانی که از قایق شخصی استفاده می کنند وجود ندارد.

باشگاه ها تنها مجاز به استفاده از 4 ورزشکار ملی پوش در بخش بانوان و 4 ورزشکار ملی پوش در بخش آقایان که شامل 3 قایقران کایاک و 1 قایقران کانوکانادایی است استفاده کنند که لیست ملی پوشان به شرح زیر از سوی کمیته آبهای آرام اعلام شده است: 

* بانوان:
هدیه کاظمی و سارا کاظمی از هرمزگان، مونا ابراهیمی و ساجده تبریزی از تهران، الناز شفیعیان از گیلان و آرزو حکیمی از همدان در بخش کایاک و زیبا سماک حرفه، آتنا رئوفی، سارا درختی و پریسا محمدزاده از گیلان، فرانک چشمه از تهران، مهسا کهنسال از خوزستان و فاطمه کرمجانی از کرمانشاه در بخش کانو نفرات اعلام شده می باشند.

* آقایان: 
امین بوداغی از مازندران، علی آقا میرزایی، محمد رضا صیادمومن، پیمان قویدل و ابوالفضل درجزی از گیلان، علیرضا جهان نما و پوریا شریفی از تهران، احمد رضا طالبیان از اصفهان، هادی جعفری از کرمانشاه و امید احمدی از زنجان در بخش کایاک و محمد نبی رضایی و پژمان دیوسالاری از مازندران، علی اجاقی از کرمانشاه، شاهو ناصری از کردستان و عادل مجللی از گلستان ملی پوشان اعلام شده هستند.

مواد رقابت های رفت و برگشت لیگ آبهای آرام بدین صورت از سوی کمیته آبهای آرام اعلام شده است:

دور رفت:
بانوان:
کایاک یکنفره 200 متر
کایاک دونفره 200 متر 
کانوکانادایی یکنفره 200 متر
کانوکانادایی دونفره 200 متر
کایاک یکنفره 500 متر
کایاک دونفره 500 متر 
کایاک چهارنفره 500 متر 
کانوکانادایی یکنفره 500 متر
کانوکانادایی دونفره 500 متر

آقایان:
کایاک یکنفره 200 متر
کایاک دونفره 200 متر 
کانوکانادایی یکنفره 200 متر
کانوکانادایی دونفره 200 متر
کایاک یکنفره 1000 متر
کایاک دونفره 1000 متر 
کایاک چهارنفره 500 متر 
کانوکانادایی یکنفره 1000 متر
کانوکانادایی دونفره 1000 متر

دور برگشت:
بانوان:
کایاک یکنفره 2000 متر
کانوکانادایی یکنفره 2000 متر
کایاک یکنفره 5000 متر
کانوکانادایی یکنفره 5000 متر
کایاک دونفره 5000 متر 

آقایان:
کایاک یکنفره 2000 متر
کانوکانادایی یکنفره 2000 متر
کایاک یکنفره 5000 متر
کانوکانادایی یکنفره 5000 متر
کایاک دونفره 5000 متر

باشگاه های حاضر در لیگ حداکثر تا پایان وقت اداری 14 شهریورماه مهلت دارند تا اسامی قایقرانان شرکت کننده خود را به همراه قرارداد به فدراسیون ارسال کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول