اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پوربافرانی در گفت‌وگو با فارس:

اگر تیم اقتصادی دولت عملکرد خوبی داشت وضعیت کشور اینگونه نبود

نماینده مردم نائین در مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند چرا که اگر این تیم عملکرد خوبی داشت امروز شاهد این وضعیت اقتصادی و معیشتی در جامعه نبودیم.

اگر تیم اقتصادی دولت عملکرد خوبی داشت وضعیت کشور اینگونه نبود

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با تأکید لزوم تغییر در تیم ابتصادی دولت گفت: تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند چرا که اگر این تیم توان لازم را برای اداره امور اقتصادی کشور داشت اجازه نمی‌داد که اوضاع به صورتی که امروز هست دچار شود و امروز هم نتوانند این وضعیت را کنترل کند.

وی افزود: حتماً افرادی در تیم اقتصادی دولت باید تغییر کنند و افراد کارآمدتری روی کار بیایند که بتواند شرایط را به گونه‌ای تغییر دهند تا شرایط مردم بهبود یابد.

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزرای کار و اقتصاد در مجلس اظهار داشت: کسی باید در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر سر کار بیاید که فردی اقتصادی باشد چرا که این وزارتخانه در واقع یک وزارتخانه اقتصادی است.

پوربافرانی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان بودجه تأمین اجتماعی در این وزارتخانه ۲۲۰ میلیارد است و این خود نشان‌دهنده است که یک شخصیت اقتصادی می‌تواند این وزارتخانه را اداره کند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول