اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

غفاری در گفت‌وگو با فارس:

دانشگاه‌ها به صورت مستقل می‌توانند تسهیلات ویژه محرم و اربعین را به دانشجویان ارائه دهند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و صفر گفت: دانشگاه‌ها همواره به صورت مستقل تسهیلاتی برای دانشجویان ویژه این ایام در نظر می‌گیرند که امسال هم این خدمات ارائه خواهد شد.

دانشگاه‌ها به صورت مستقل می‌توانند تسهیلات ویژه محرم و اربعین را به دانشجویان ارائه دهند

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در پاسخ به سؤالی در خصوص تسهیلات ارائه شده از سوی وزارت علوم و دانشگاه‌ها به دانشجویان ویژه ایام محرم و راهپیمایی عظیم اربعین گفت:‌ خدمات ارائه شده از سوی دانشگاه‌ها همواره از سوی معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی به صورت مستقل از گذشته بوده و هست.

وی افزود: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی، دانشگاه‌ها به صورت مستقل تسهیلاتی را برای دانشجویان ویژه ایام اربعین و حضور در راهپیمایی عظیم آن ارائه داده و می‌دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند در مسائل مرتبط با محرم، عاشورا و اربعین به صورت مستقل ورود کرده و خدمات مختلفی را به دانشجویان ارائه دهند که البته این امر از گذشته بوده و دانشگاه‌ها معمولاً کمک‌های لازم را هم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول