اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست تسریع مجازات عاملان تصادف کرمان

نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت مسافران کرمانی در جاده نطنز کاشان، این داغ بزرگ را به مردم کرمان تسلیت گفت و خواستار پاسخگویی مسببان این حادثه در هر سطحی شد.

درخواست تسریع مجازات عاملان تصادف کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در پی تصادف اتوبوس مسیر تهران - کرمان و درگذشت جمع کثیری از مردم کرمان در این حادثه، محمدضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور، ضمن تسلیت این حادثه دردناک به خانواده مصیبت‌دیدگان و مردم کرمان بر پیگیری موضوع و لزوم پاسخگویی مقصران حادثه تاکید کرد.

پورابراهیمی در پی حادثه تصادف مرگبار بین اتوبوس اسکانیا مسافربری حامل مسافران کرمانی که از تهران به سمت کرمان در حرکت بود و منجر به کشته شدن بیش از ۲۰ مسافر شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده، خواستار تسریع در پیگیری و مجازات عاملین حادثه شد.

نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلف صورت گرفته در خصوص حضور خودروی حامل مواد سوختی در جاده و بروز چندین باره این قبیل حوادث در جاده‌های کشور گفت: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که هرساله شاهد حوادث وحشتناک جاده‌ای در کشور باشیم.

وی به پیگیری مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت راه و شهرسازی جهت اعلام و مجازات مسببان این حادثه خبر داد و افزود: در اولین روز تشکیل صحن علنی مجلس خواستار حضور وزیر راه و شهرسازی و پاسخگویی وی در این زمینه‌ خواهیم بود.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول