اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

صعود تیم بسکتبال دانشگاه تهران به فینال مسابقات دانشگاه های آسیایی

تیم بسکتبال دانشگاه تهران، نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات دانشگاه های آسیایی در کشور چین، مقابل نماینده دانشگاه چین به پیروزی رسید و به فینال این رقابت ها راه یافت.

صعود تیم بسکتبال دانشگاه تهران به فینال مسابقات دانشگاه های آسیایی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، بسکتبالیست های دانشگاه تهران در مرحله گروهی، تیم های دانشگاه های چین، تایوان و اندونزی را شکست دادند و به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در این مرحله تیم دانشگاه هنان چین را با نتیجه 87 بر 61 شکست دادند و با اقتدار به فینال این مسابقات صعود کردند.

تیم بسکتبال دانشگاه تهران امشب، شنبه 31 شهریور، برای کسب مقام قهرمانی مقابل تیم دانشگاه بین المللی سیاس Sias  (میزبان مسابقات) بازی خواهد کرد.

همچنین بازی رده بندی، بین دانشگاه های ژنگزوZhengzhou  و دانشگاه هنان Henan  برگزار می شود.

اعضای تیم بسکتبال دانشگاه تهران را اصغر کاردوست، محمد سیستانی، امیر حسین آذری، احسان صمدی، رضا صباغ، میلاد سبزی، محمد جواد زارع، حنیف محمدی، مجید رحیمیان، محسن حقانی، علیرضا هنردوست و امیر حسین طاهری به مربیگری مهدی معصومی، تشکیل می دهند.

مسابقات دانشگاه های آسیایی از 23 شهریور تا 2 مهر سال جاری در کشور چین برگزار می شود و 10 تیم از دانشگاه های آسیایی در این رقابت ها حضور دارند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول