اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رييس شوراي امنيت كشور در پيام تسليت حادثه تروريستى اهواز:

خون شهیدان حادثه تروریستی دلیل محکمی برای گرفتن انتقام از دشمنان است

عبدالرضا رحمانی فضلی طی پیامی تاکید کرد که خون شهیدان اهوازی دلیل محکمی بر عزم راسخ ايران در گرفتن انتقام از دشمنان است.

خون شهیدان حادثه تروریستی دلیل محکمی برای گرفتن انتقام از دشمنان است

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانى فضلى رییس شورای امنیت کشور در پی حمله تروریستی صبح امروز به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح، با صدور پیامى ضمن محکوم کردن این اقدام و تسلیت به بازماندگان شهدای مظلوم این حادثه دلخراش تروریستی، تاکید کرد: ملت ایران بداند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در گرفتن انتقام از دشمن پلید است.

متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است:

حادثه دلخراش تروریستی عوامل مزدور استکبار جهانی و دولتهای رو به زوال منطقه در اهواز بار دیگر ثابت کرد نهضت اسلامی و مقاومت دلیرانه مومنان به وعده رهایی بخش الهی همواره در معرض تهدید و هجمه جریان باطل شیطانی قرار دارد.

قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون کودکان و فرزندان این ملت گواهی بر حیات یا لثارات الحسین(ع) است و ملت ایران بداند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در گرفتن انتقام از دشمن پلید است.

بی شک اتحاد و همدلی و انسجام میهن اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه و دوراندیش پریشان کننده توهم پوشالی بدخواهان ملت خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان شهدای مظلوم این حادثه دلخراش تروریستی، از تمامی نیروهای امنیتی و مسلح درگیر در حادثه که با رشادت و ایثار جلوه های بی بدیل فداکاری برای حفظ جان کودکان و زنان و اقشار مختلف را به خوبی خلق کردند تقدیر و تشکر دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول