اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

ضمن محکوم کردن شدید حمله تروریستی؛

حزب‌الله: دستانی شیطانی در پشت پرده حمله تروریستی اهواز است

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز را محکوم کرد.

حزب‌الله: دستانی شیطانی در پشت پرده حمله تروریستی اهواز است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  جنبش حزب‌الله لبنان شامگاه شنبه در بیانیه حمله تروریستی اهواز را به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله در این بیانیه تأکید کرد که «دستانی شیطانی و خبیث» در پشت این اقدام جنایت‌کارانه وجود دارد تا به امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

به گزارش شبکه خبری «المنار»، حزب‌الله ضمن محکومیت شدید حمله تروریستی مذکور، این حادثه را صمیمانه به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران و «اهالی شریف» اهواز تسلیت گفت.

حزب‌الله در این بیانیه از خداوند متعال برای خانواده‌های شهداء صبر و استقامت و برای مجروحان این حادثه تروریستی شفای عاجل طلب کرد.

جنبش مقاومت لبنان در بیانیه خود با بیان اینکه دستانی شیطانی و خبیث در پس پرده عملیات تروریستی امروز اهواز قرار دارد، علت این حادثه را «پایبندی کامل جمهوری اسلامی ایران به حاکمیت کامل و مخالفت با سیاست تبعیت از آمریکا» دانست.

حزب‌الله همچنین حمله تروریستی امروز اهواز را «وکنش صریح و مستقیم» به پیروزی‌های بزرگی دانست که محور مقاومت در منطقه رقم زده‌ است.

حزب‌الله لبنان تأکید کرد: «این عملیات [تروریستی] ادامه نمونه‌های دیگری از جنگ‌هایی است که ایالات متحده آمریکا و متحدان آن مستقیما یا با وکالت آن را شروع کرده‌اند و تحریم‌ها و محاصره اقتصادی ظالمانه از جمله این جنگ‌هاست».

در پایان بیانیه حزب‌الله تأکید شده است که حملات تروریستی این چنینی هرگز نمی‌تواند بر روحیات، توانمدی‌ها، حضور سیاسی و میدانی ایران و حمایت این کشور از جنبش‌ها و گروه‌های مقاومت و مردم فلسطین و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و مستضعف در جهان تأثیری بگذارد.

صبح شنبه در جریان برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح ایران، عناصر تروریستی گروهک الاهوازیه با تیراندازی به سمت این مراسم 29 تن را شهید و ده‌ها تن دیگری را زخمی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول