اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر:

تلاش خود را برای حفظ جایگاه سومی در پاراآسیایی خواهیم کرد/ پیگیری تمرینات نهایی بانوان تا ۹ مهر ماه

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر، از آغاز پنجمین اردوی آمادگی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خبر داد.

تلاش خود را برای حفظ جایگاه سومی در پاراآسیایی خواهیم کرد/ پیگیری تمرینات نهایی بانوان تا ۹ مهر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس، مریم دهستانی در این خصوص گفت: آخرین اردوی بانوان ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر از سه‌شنبه در تهران آغاز می‌شود و بازیکنان تا ۹ مهر فرصت دارند مروری بر تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها داشته باشند.

وی افزود: در تمرینات پایانی بازیکنان استراحت بیشتری خواهند داشت تا آمادگی جسمانی خود را برای مسابقات از دست ندهند. IWBF برای سال ۲۰۱۹ مسابقات جوانان را برگزار می‌کند و ما بعد از جاکارتا باید جوانگرایی را سرلوحه برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهیم.

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطر نشان کرد: پس از مسابقات تدارکاتی تایلند، ملی‌پوشان ویلچرهای جدید را از فدراسیون تحویل گرفتند و در استانهای محل سکونت خود و اردوی قبل تست کردند. خوشبختانه این ویلچرها به تحرک بازیکنان بهتر کمک می‌کند و امیدواریم عنوان سومی آسیا را حفظ کنیم.

پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان جانباز‌ و معلول و متصل به اعزام به بازی‌های پاراآسیایی از ۳ تا ۹ مهر در تهران آغاز می‌شود.

فتانه پورآت، مهسا سعادت (خراسان‌ رضوی)، ناهید کرمی، ندا فراستی، سمیه کهزادپور (فارس)، لیلا عباسی، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری (زنجان)، زهرا حبیبی (اردبیل)، مهدیه خاکباز (یزد)، ۱۲ ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا هستند.

آذر همایون‌پور، به عنوان سرمربی، مهری یوسف‌زاده، مربی و شراره شجاعی به عنوان مربی بدنساز هدایت ملی‌پوشان را بر عهده دارند. زهرا چزانی نیز تا ۱۰ مهر ماه تیم ملی را در این اردو همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول